A radaros, közlekedési értelemben vett biztonságtechnológia területén egyelőre egyeduralkodó a Bosch. Alapvetően ugyanazt az eszközt rejti a Ducati Multistrada V4, a KTM 1290 Super Adventure és a BMW R1250RT is. A japánok között először a Kawasaki mozdult az adaptív tempomatot, a figyelmeztetőrendszert és holttérfigyelőt biztosító rendszer felé. Mára a Honda is lépéskényszerben találta magát és meg is jelölték az ideális befogadó motorokat.
Nem nagy meglepetés. Ott kerül először felszerelésre, ahol van hozzá hely. Ami egyértelműen a Gold Wing, aminek a méretes elülső idomzata egészen egyszerűen elnyeli a radarkockát. De a hírek szerint a Honda platform alapként szolgáló Africa Twinjén is meg fog jelenni.
Ahogy a többi gyártónál, úgy a Hondánál is két részből fog állni a radaros technológia. Egyfelől megjelenik a kényelmi extrának sem utolsó adaptív tempomat, másrészt üzembe helyeznek egy lehetséges veszélyhelyzetekre figyelmeztető visszajelzőt is. Végül kerül egy szenzor hátra, a féklámpához közel, ami a holttérfigyelő funkcióért felel. A Honda nagy előnye, hogy a Gold Winget nem kell újradizájnolni a radar kedvéért, de a kijelzőt valószínűleg firssebbre cserélik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »