A BMW elektromosra cseréli minden városi közlekedéshez tartozó járművét. A céldátum egészen közel van: 2025. Ez egy komplex folyamat része, amely során a BMW – nem csak a BMW Motorrad – egy jelentős lépéssel közelebb kerül a lokalizáltan zéró emissziós normák felmutatásához. Ennek első mozzanata ez, amely majd 2030 magasságában azzal folytatódik, hogy a négykerekűek sorát is masszív elektromos kínálattal bővítik. És nem csak a BMW logó alatt megjelenőket, a Rolls-Roys és Mini kínálata is változni fog.
A BMW motorok “városi mobilitás” divíziója jelenleg a 400-as robogó sort rejti. Azaz a C400 X és C400 GT modelleket, amelyeket ezek szerint a közeljövőben elkezdenek kivezetni. Helyüket pedig a CE-04 bővített kínálata veszi majd át.
A BMW-nél tényleg úgy gondolják, hogy eljött az ideje, hogy egyre nagyobb hangsúlyt fektessenek az elektromos alapú közlekedésbe. Céljuk nem kisebb, minthogy 2022-ben megduplázzák a 2021-es elektromos jármű eladásaikat. Na és mi a helyzet a nagyobb modellekkel? Egy darabig még nincs miért aggódni, hallgatjuk még egy ideig a jellegzetes bokszer hangot, de 2030 körül – ez azért még 8 év – a BMW nagymotoros kínálatát is várhatóan utoléri az amper világ.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »