A rettenetesen angolos nevű, de ennek ellenére kínai eredetű Brixton nagyon igyekszik megvetni a lábát az európai piacon. Hamarosan új modellel jelentkeznek, a Crossfire 500 XC-vel. Legutóbb a Triumph Bonneville szériájának igyekeztek elérhetőbb vetélytársat állítani a soros elrendezésű 1.2-es, 80 lóerős Cromwell 1200-zal.
Most otthonosabb téren hoznak be új nevezőt. 500 köbcentiben már gyűjtött tapasztalatokat a KSR kötődésű Brixton. A Crossfire 500 már nálunk is járt teszten, aminek soros blokkja ellenére is egészen kellemes kis hangot varázsoltak gyári kipufogóval.
Az 500 XC-ben is ugyanaz az A2-es jogosítvánnyal vezethető blokk dolgozik majd, de a várakozásoknak megfelelően az új motor valamivel off-road optimalizáltabb lesz az elődeinél. Az első kerék 19-es lesz, a felnik fűzöttek és keskenyebbek mint az alap Crossfire esetében. További tereputalás a magasított első sárvédő. A változat előreláthatólag még az idei évben megjelenik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »