Mit kezdenek a lehetőséggel a Royal Enfieldnél, ha szabad kezet kapnak a rajzolók? Valami ilyesmit. A cél egy olyan cruiser/bobber forma megalkotása volt, amivel az európai piacon is begyűjthetnek néhány szem babérlevelet. Valami olyat akartak, ami kötődik a márka hagyományaihoz, de nem olyan módon, ahogyan arra az utóbbi két évtizedben asszociálunk. Ez lett az SG650, ami egyelőre tanulmánymotor fázisban van.
A stílus adott volt, akárcsak a blokk. Az Interceptorból érkező 650-es kéthengeres nem egy Desmosedici Stradale, de 47 lóerővel is hiteles marad a hangnem. Kiváltképp azzal a 2-2 kipufogóval.
Az egyszerű acélcső váz, a dupla rugók, a ránézésre nem túl izmos fékek persze szemet szúrnak. De a dizájn azért jól oda van rakva. A cyberpunk stílusú fényezés végre valami olyan, ami új és modern, a teli kerekek sem lógnak ki a formanyelvből. A tükrök persze biztosan felülre kerülnének egy széria modellen, ami máris borít a látványon és az egyszemélyes nyerget sem hiszem, hogy átmentenék az utcai változatba. De azért jó, nem? Talán ez lesz az a modell, ami megkapja a Shotgun nevet?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »