A Moto Guzzi elkezdett felvezetni egy új modellt, de ahogyan az ilyenkor szokásos, az érdeklődés felcsigázása érdekében csak apránként kezdik el csepegtetni az információkat. Az első csepp nem sikerült valami izmosra. Egy név, egy puszta felirat. V850 X és tessék, kezdj vele amit akarsz. Na persze nincs internet tippkutatás nélkül. Rögtön akad két valószínű változat is.
Az egyik, hogy a V850 X nem más, mint egy újabb V7 változat. Nincs is ebben semmi meglepő, az olasz brandet egy új V7 variánssal megvádolni bármikor valid ötlet, ráadásul nemrégiben jelent meg egy utcai kémfotó, amin modern szoknyába öltöztetve rejtegetnek egy új variánst. Egészen egyszerűen adná magát, hogy egyúttal kapjunk egy terep felé kacsintgató, mondjuk scrambler kivitelt is.
A másik következtetést a névből vezetik le. A V85-höz közelítő megnevezés elég valószínű, hogy a TT 853 köbcentis blokkját takarja. Az X pedig közmegegyezés szerint egy tereporientáltabb kivitelt. Ennek némileg ellentmond, hogy már maga a TT is azt jelenti, Tutto Torreno, azaz minden terepre jó. Igaz, ez még nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy beraknak alá egy 220-as rugót meg egy 21-es felnit. Kiváltképp akkor, amikor úgy tűnik, hogy az egyre inkább off-road orientált tereprali stílus lesz 2022 egyik sikerszegmense.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »