Lassan nehéz lesz nyomon követni és észben tartani, hogy az MV Agusta mennyi limitált szériás, különleges kiadású, exkluzív motort kínál. A legújabb Superveloce 800 változat a motorsportok történetének egyik leglegendásabb, legsikeresebb alakja, a tizenötszörös világbajnok Giacomo Agostini előtt emeli kalapját. A márka és a versenyző – akinek ugye Ago a beceneve – összefonódása még akkor is megkérdőjelezhetetlen, ha ’73-ban csúnyán váltak el egymástól. Hiszen összesen 13 világbajnoki címet grindelt össze az Agustának (kettőt pedig a Yamahának) a hatvanas és a hetvenes években.
Agostini a 350-es kategóriában is hasított, de igazán emlékezetes az volt, amikor 38 futamgyőzelmet aratott zsinórban az 500 köbcentisek között az Agustával. Szóval nem kis örökség előtt hajtanak fejet a márkánál. A Superveloce Ago az ő tiszteletére hozza a versenymotorjainak emlékezetes piros/szürke fényezését, sárga alapon fekete 1-es rajtszámmal.
Az Agostini előtt tisztelgő Supeveloce kapott egy gyönyörű Arrow dobot, módosított térképet, az egyediséget kiemelő, számozott karbon platnit, racing kit csomagot, piros markolatokat és fekete tankbőrt. A Superveloce Ago annak jeléül készül 311 darabban, hogy Agostini pontosan ennyi futamgyőzelmet ért el pályafutása során.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »