Időnként érdekes rádöbbenni, hogy milyen súlyos arcátlanságokat enged szabadjára a távoli ázsiai piac. A csúnya, de őszinte próbálkozásokon azt gondolom ér nevetni. Azon, hogy a Yamaha kivonta a közúti forgalomból – még az is lehet, hogy pusztán átmenetileg – az R6 nevet és erre rá is csapott a felénk ismeretlen, kínai Huaying márka és létrehozta a saját R6 értelmezését, azon már egy kicsit nehezebb.
Még akkor is, ha ez nem a világ legrosszabb másolata. Az idomok, az éles, vonalas dizájn mondhatni alaposan lett átvéve. Igazság szerint még a színséma is rendben van, bár létezik belőle KTM narancssárga is, na meg full sötétkék kivitel és a biztonság kedvéért még Kawasaki KRT színkombináció is. Biztosra mentek. A legszebb mégis a képeken látható festés, ahol a Valentino Rossi féle 46-os rajtszám még csak elfér, de a HRC matrica? HRC! Az a Honda Racing Corporation rövidítése.
Az idomok alá már tényleg csak egy kicsit éri meg benézni szörnyülködni. Az agresszív külső lágy szívet takar. Nyoma sincs a 118 lóerős, zümmögve üvöltő soros négyhengeresnek, amely végül a valódi Yamaha R6 rendszámozhatóságának halálát jelentette. Nem, nem. Meggyalázták az elorzott tetemet egy 500-as, soros kéthengeressel, amelyből 37 kihozott lóerő jelenti a csúcsot. És ezen nem tudok nevetni. Ahogy azon sem, hogy nyilvánvalóan lesz rá vevő, hiszen egy olyan országról beszélünk, ahol a 2019-es felmérések szerint legalább 1,398 milliárd ember él.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »