Új variáció érkezik a Z900RS-ből azoknak, akik műszaki értelemben még pengébb vasat szeretnének. Bár a Kawasaki retrónak tűnő, de valójában ízig-vérig modern motorjára olyan rettenetesen sok panasz eddig sem érkezett, de a komoly tempót diktáló tulajdonosok szerint a hátsó futóműven azért még lehet fejleszteni. Az SE kivitellel ez meg is történik.
Feszesebb, stabilabb, precízebb, tisztább, szárazabb érzést várhatunk a Z900RS SE alá kerülő Öhlins S46, természetesen állítható hátsó rugóstagtól. Elől marad a Ninjától származó 41-es fordított villa, bár azt írják, azért az sem marad teljesen változatlan formában. A fékhatáson egy új Nissin radiális főfékhenger fog javítani.
Az árazásról egyelőre nincs információnk, de az élesebb technikát és a klasszikus “Yellow Ball” – modernül Metallic Diablo Black – fényezést nyilvánvalóan meg kell majd fizetni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »