Új variáció érkezik a Z900RS-ből azoknak, akik műszaki értelemben még pengébb vasat szeretnének. Bár a Kawasaki retrónak tűnő, de valójában ízig-vérig modern motorjára olyan rettenetesen sok panasz eddig sem érkezett, de a komoly tempót diktáló tulajdonosok szerint a hátsó futóműven azért még lehet fejleszteni. Az SE kivitellel ez meg is történik.
Feszesebb, stabilabb, precízebb, tisztább, szárazabb érzést várhatunk a Z900RS SE alá kerülő Öhlins S46, természetesen állítható hátsó rugóstagtól. Elől marad a Ninjától származó 41-es fordított villa, bár azt írják, azért az sem marad teljesen változatlan formában. A fékhatáson egy új Nissin radiális főfékhenger fog javítani.



Az árazásról egyelőre nincs információnk, de az élesebb technikát és a klasszikus „Yellow Ball” – modernül Metallic Diablo Black – fényezést nyilvánvalóan meg kell majd fizetni.

Cimkék:
Egy 2005-ös, es 2007-es és egy 2009-es, használatlan állapotú, Repsol matricás Honda CBR1000RR-t árvereznek el Amerikában.
Elolvasom »A hatszoros Superbike világbajnok végre letette az A kategóriás jogosítványt. Na vajon milyen motort választott magának Jonathan Rea?
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »