A Yamaha is beáll a sorba. A BMW, a Ducati, a KTM és a Kawasaki után ők is radaros technológiával kísérleteznek. A szabadalmi eljárásból előkerült tervrajzok egyenesen Japánból érkeztek és azok szerint sajátos megoldást választottak, hogy diszkréten figyelmeztessék a motor vezetőjét az esetlegesen nehezen észlelhető veszélyforrásokról. Elegáns és nem tolakodó, hogy a visszapillantó tükröt használnák fel.
Persze ennek hátránya, hogy a tükör bátran számolható kopóeszköznek, hiszen az szinte minden földetéréskor, még egy egyszerű eldőlés esetén is könnyen sérül. Ha elkezdünk technológiát aggatni rá, akkor a cseréje nem csak bonyolultabbá, de drágábbá is válik.
Másfelől nézve a visszapillantó tükörben, a visszatükröződő felület mögé illesztett kijelzők segítségével megjelenő figyelmeztető piktogramok jól észrevehetőek. Talán jobban is, mint az egyébként is színes-szagos modern TFT kijelzőkön – már persze, ha egyszeri motorosunk nagykönyvszerűen gyakorta használja a tükröt.

Cimkék:
Ahogy az R7 az MT-07-re épül, úgy a Yamaha R9 az MT-09 alapjaiból építkezhet, így konkurencia nélkül marad a japán sportmotor.
Elolvasom »A Harley-Davidson egy igazán különleges, Arctic Blast névre keresztelt fényezéssel igyekszik hagyományos vásárlói kedvében járni.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »