A Yamaha is beáll a sorba. A BMW, a Ducati, a KTM és a Kawasaki után ők is radaros technológiával kísérleteznek. A szabadalmi eljárásból előkerült tervrajzok egyenesen Japánból érkeztek és azok szerint sajátos megoldást választottak, hogy diszkréten figyelmeztessék a motor vezetőjét az esetlegesen nehezen észlelhető veszélyforrásokról. Elegáns és nem tolakodó, hogy a visszapillantó tükröt használnák fel.
Persze ennek hátránya, hogy a tükör bátran számolható kopóeszköznek, hiszen az szinte minden földetéréskor, még egy egyszerű eldőlés esetén is könnyen sérül. Ha elkezdünk technológiát aggatni rá, akkor a cseréje nem csak bonyolultabbá, de drágábbá is válik.
Másfelől nézve a visszapillantó tükörben, a visszatükröződő felület mögé illesztett kijelzők segítségével megjelenő figyelmeztető piktogramok jól észrevehetőek. Talán jobban is, mint az egyébként is színes-szagos modern TFT kijelzőkön – már persze, ha egyszeri motorosunk nagykönyvszerűen gyakorta használja a tükröt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »