Tényleg megfigyelhető tendencia, hogy nagyon sokan szeretnének méretében nem a saját alkatuknak megfelelő motorra ülni. A nagyok pöttöm sportmotorokra és ügyes kis nakedekre vágynak. Akinek meg nem érne le a lába, az túraenduróra ülne. Így jönnek létre az ültetett GS Adventure-ök. Egy cég sajátos megoldást talált az utóbbi réteg problémájára. Cipőmagasító.
Igen, egy felcsatolható kis izé, amivel meg tudod emelni a motoros csizmád talpmagasságát. Az orr- és sarokrészre lehet felpattintani. És hipp-hopp, 4 centiméterrel megnő a nyeregből a talajelérésed.
Hát nem zseniális? Kinek hogy. Alternatív módszerként azért szerencsére akadnak még más megoldások. Például számos gyártó kínál gyárilag a sztenderdnél vékonyabb szivacsozású, esetleg valamivel keskenyebb, alacsonyított ülést. Vagy például még mindig ott van az az opció, hogy olyan motort veszel, amiről csak úgy leér a lábad biztonsággal. Óh, és persze az UpBikers féle cipőmagasító, 75 euróért.

Cimkék:
Egy MV Agusta Brutale a dolgos mindennapokra? Azért közel sem erről van szó, az RS is a dög lesz, csak kicsit barátságosabb.
Elolvasom »Divatenduró helyett céleszközt faraghat a BMW két R nineT modelljéből, az Urban G/S és a Scrambler modellekből.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »