Felülvizsgálta a 125-ös, kétütemű off-road erőforrását a Yamaha. Nem is olyan pici mértékben. Ennek eredményként 2022-re egy erősebb, versenyzéshez is jó alapot kínálnak. Azt, hogy mennyivel lett erősebb, egyelőre nem kötötték az orrunkra, így most csak elhisszük a Yamahának, hogy közép és magas tartományban érezhetően több a póver.
A főbb alkatrészek többségét cserélték. Új a dugattyú, a henger és a hengerfej is. Nagy teljesítményű levegőbeömlővel és szűkített kipufogó nyílással javítottak a gázlengések szabályozásán és az égés hatékonyságán.
Ehhez jön egy 38.1mm-es Keihi powerjet karburátor, valamint a hatfokozatú váltó. Az alumínium váz könnyebb lett, a karosszéria pedig kifejezetten keskeny, mintegy 36 milliméterrel szűkebb a térdeknél. A futómű a szokásos állítható KYB. Elérhető belőle Monster Energy kivitel, ami a fekete alapú, üdítőitalos matricázásában tér el az alapváltozattól.

Cimkék:
Francia motorosok és robogósok ezrei szívják a fogukat, mert 2022-től már ők sem parkolhatnak ingyen Párizs utcáin.
Elolvasom »Bemutatkozott a Harley-Davidson Sportster S, ami egyfelől bitang erősnek, másrészt kifejezetten XXI. századinak számít a kínálatukban.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »