A projekt akkor indult el, amikor a világban berobbant a koronavírus járvány, aminek következtében a Team Classic Suzukinál elszabadult némi szabadidő és lekötni való energia. És tudjuk milyen a kreatív elme: alkotni kell. Muszáj. Ebből pedig jobb esetben megszületik a világ talán legdurvább Katana építése, ami egyébként egy GSX-R1000. De nem is akármilyen!
A blokk egészen konkrétan a Superbike világbajnokságról érkezett. Még 2008-ban használta az Alstare csapat, amit egy kis gondoskodást követően újra üzembe helyeztek. Jelen pillanatban olyan 200 lóerő lehet a legnagyobb teljesítménye.
Az eredeti Alstare által használt leömlőket megtartották, amire Racefit összekötőt és végdobot csiszoltak. A hűtő gyári, a csöveket alumíniumra cserélték. Az egészre pedig ráküldtek egy Yoshimura Pro kit ECU frissítést.
A váz szintén ugyanaz amit a világbajnokságon használtak, de paramétereit tekintve az megegyezik a gyári K8 GSX-R-ével. Kapott viszont egy túlméretes, egyedi gyártású lengővillát, valamint segédvázat az Alpha Performance Fabrications-től. Itt leginkább arra volt szükség, hogy két hagyományos (egyébként Öhlins) rugóstag kerülhessen hátulra a klasszikus megjelenés jegyében. A felni Dymag, a fék Brembo. Apró érdekesség, hogy hátul a féknyerget a lengővilla és a kerék közé rejtették, hogy letisztultabb legyen a látvány. A fényezés hagyományos Katana szín lett, külön odafigyelve arra, hogy piros feliratok is autentikusak legyenek tankon és az ülésen.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »