A projekt akkor indult el, amikor a világban berobbant a koronavírus járvány, aminek következtében a Team Classic Suzukinál elszabadult némi szabadidő és lekötni való energia. És tudjuk milyen a kreatív elme: alkotni kell. Muszáj. Ebből pedig jobb esetben megszületik a világ talán legdurvább Katana építése, ami egyébként egy GSX-R1000. De nem is akármilyen!


A blokk egészen konkrétan a Superbike világbajnokságról érkezett. Még 2008-ban használta az Alstare csapat, amit egy kis gondoskodást követően újra üzembe helyeztek. Jelen pillanatban olyan 200 lóerő lehet a legnagyobb teljesítménye.
Az eredeti Alstare által használt leömlőket megtartották, amire Racefit összekötőt és végdobot csiszoltak. A hűtő gyári, a csöveket alumíniumra cserélték. Az egészre pedig ráküldtek egy Yoshimura Pro kit ECU frissítést.


A váz szintén ugyanaz amit a világbajnokságon használtak, de paramétereit tekintve az megegyezik a gyári K8 GSX-R-ével. Kapott viszont egy túlméretes, egyedi gyártású lengővillát, valamint segédvázat az Alpha Performance Fabrications-től. Itt leginkább arra volt szükség, hogy két hagyományos (egyébként Öhlins) rugóstag kerülhessen hátulra a klasszikus megjelenés jegyében. A felni Dymag, a fék Brembo. Apró érdekesség, hogy hátul a féknyerget a lengővilla és a kerék közé rejtették, hogy letisztultabb legyen a látvány. A fényezés hagyományos Katana szín lett, külön odafigyelve arra, hogy piros feliratok is autentikusak legyenek tankon és az ülésen.

Cimkék:
Ezúttal nem kínai pénzből épül újra egy patinás európai márka. Hanem indiaiból. A BSA a Royal Enfield orrát piszkálná a 650-essel.
Elolvasom »Csak azt értenénk, hogyan jön a Black and Steel verzióhoz a lopakodó sárga az új Ducati Diavel 1260 S-en! De azért metál.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »