A nálunk leginkább quadokról ismert, kínai CFMoto szépen lassan a motorkerékpárjaival is beszivárog az öreg kontinensre. Annyira, hogy Olaszországban júniusban nem kevesebb, mint öt önálló modell forgalmazását kezdik meg.
Az – egyelőre csak olasz, de érezzük, hogy ez mit jelent – CFMoto paletta legkisebb tagja a 2021-es NK300. 292 köbcentis, egyhengeres, folyadékhűtéses DOHC blokkja 8.750-es fordulaton 28 lóerős teljesítményt ad le.
A következő lépcsőfokot a három 650-es modell jelenti. A 649 köbcentis sorkettes számait tekintve óriási meglepetések nem várnak. A naked, crossover és túra-sport kiviteltől függően 65-70 lóerő között található legnagyobb teljesítmény 8.250, 8.750 és 9.000 fordulatszámnál érkezik. A sor legizmosabb tagja a klasszikus roadster megjelenésú 700CL-X. 75 lóerő, 68 Nm, állítható USD villák és olasz lapértesülések szerint várhatóan 5.000 – 5.500 euró közötti árcédula, azaz napi forintárfolyamon 2 milliót éppen súroló vételár.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »