Van abban valami tökösség, hogy a Suzuki beintett a korszellemnek. Hiszen nekik is van brutál ezres nakedjük, nyilvánvalóan ők is látják, hogy 2021-ben 200 lóerőnél kezdődik a vad csupaszoknál a renomé. Mégsem szálltak be a divathullám diktálta számháborúba. És őszintén megkockáztatom – és hiszem – nem a mérnöki képesség hiányzott, hogy felpiszkálják a GSX-S1000 999 köbcentis sornégyesét. Inkább úgy képzelem, volt aki feltegye a kérdést egy online értekezlet közepén: minek?
Persze azon vitatkozhatunk, hogy a 2015-ös modell 143 lóerejéhez képest a friss áru kereken 152 lóerős legnagyobb teljesítménye, amit 11.000-es fordulatszám mellett ad le még belefér-e az ésszerűség kereteibe. De kezelhetőnek hat a jelenlegi trendek tükrében.





De már ez is akkora teljesítmény, hogy az elektronika finomítása jelentősen hozzájárulhat a felhőtlenül csokimentes motoros élményhez. A finomított ride-by-wire gázkarhoz három üzemmód tartozik. A kipörgésgátló öt fokozatban állítható, van csúszókuplung és a Suzuki féle alacsony fordulati döcögéstelenítő. A TFT mozit mellőzték, maradt az LCD kijelző, ami az ezres GSX-R-ről érkezett. Egérmozi helyett van viszont kétirányú gyorsváltó és 17-ről 19 literesre nőtt tank. A kormány 23 milliméterrel szélesebb lett és közelebb is került a vezetőhöz. A váz, a futómű érdemben nem változott, ahogy a fék is a négydugós Brembo maradt a 310-es elülső tárcsákkal.

Cimkék:
A Triumph SOS egy olyan automatikusan működő balesetjelző alkalmazás telefonra, amely baj esetén önállóan értesíti a mentőket.
Elolvasom »Három egyszerű közlekedőeszköznek szánt elektromos kétkerekű mellett egy "FUN" kategóriás élménymotorral is tervez a Honda.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »