A Triumph Motorcycles hivatalosan is bemutatta a megújult 1200-as Scrambler családját. Pont úgy, ahogyan azt korábban, a Bonneville szériák frissítésekor kifejezetten megígérték. Az XC és az XE modell mellett pedig napvilágot lát egy különleges, Steve McQueen kiadás is, ami igazán hálás limitációs téma.
Óriási változásokat persze nehéz felsorolni. Olyasmikkel kell beérnünk, minthogy az új kipufogók hővédelmén javítottak egy sort, mert erre korábban érkezett néhány nem teljesen elégedett visszajelzés. A blokk egyébként így 89 lóerőt ad le 7.250-es fordulatnál, a legnagyobb forgatónyomatéka pedig 110 Nm 4.500-nál.
Érdekes, hogy azt is megtudtuk, csökkent a gyári fogyasztási adat. Korábban 4.9 liternyi benzint adtak meg 100 kilométerre, most már csak 4.6-ot fog befalni az 1200-es Scrambler. Elvileg. A gyári adatok szerint. Ami figyelemre méltó, hogy tényleg egészen gusztusos kis TFT kijelzőt kapott. oldalt a fényes Scrambler 1200 feliratot egy szálcsiszolt platnival egészítették ki. Az XE off-roadosságát kiemelendő a villák aranyszínt kaptak, a széles kormányra tisztességes kézvédők kerültek, míg a karokat Brembo MCS-re cserélték.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »