A Nolan márka elsősorban megfizethető árú, mégis jó minőségű bukósisakjairól vált ismertté. A cégcsoportnál azonban megtalálható a kimondottan felső kategóriás, prémium fejvédőket jegyző X-lite termékköre is. Ezek a holmik eredetileg a versenypályák világához készültek. Aztán természetesen – mert volt rá igény – szépen beszivárogtak az utcai motorozás területére is. A zárt fejvédők mellett pedig megjelentek a túrásabb konstrukciók – például a crossover besorolású X-402 GT éveken át szerepelt tartósteszten is nálunk. (Kimondani is fáj, de ennek már pont egy évtizede…) A túrázók között leginkább népszerű felnyitható állú X-1004 modell is már évek óta futott igen sikeresen. Mégis eljött az ideje, hogy a fejlesztő mérnökök átdolgozzák. Ez az átdolgozás pedig igencsak alaposra sikeredett. Videós tesztünk igyekszik minden részletében bemutatni az újdonságot – természetesen a menettapasztalatokat sem kihagyva.
A hazai forgalmazó, az EuroMotor üzletében az X-lite X-1005 teljes palettája megtalálható. Ahogy fenti filmünkben is elhangzott, több változatban érhető el az újdonság. Az alapkivitel (bár ezt tehetnénk zárójelbe is) már trikompozit héjszerkezetű, extra-igényes bélésű – és még hosszan sorolhatjuk jó tulajdonságait. Az X-1005 Elegance pontos adatait itt találjátok. Aki azonban több karbonra vágyik a héjszerkezetben, az nyugodtan hanyagolja ezt a kivitelt, és keresse a már optikailag is ordítóan karbon héjas X-1005 Ultra Carbon Dyad változatot. Amennyiben pedig a tiszta fekete karbon héjnál is elegánsabbra vágysz, akkor is van megoldás. Hiszen az eddigi két linken a videónkban is szerepelt sisakot nem találhattad meg. Az ugyanis X-1005 Ultra Carbon Cheyenne névre hallgat, és őt már többféle – és szebbnél szebb – fényezéssel érheted el.
Támogatott tartalom.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »