Mintegy 17 másodpercnyi felcsigázást kaptunk a Suzukitól, hogy egy kicsit izguljunk rá a 2021-es GSX-S1000-re. Az 1050-es V-Strom a múlt évben kapott dögös új dizájnt. Idén bemutatkozott a 400-as Burgman Euro5-höz igazított változata, fő attrakció gyanánt pedig ledobták a nagy visszatérő bombát, az új Hayabusát. Most a GSX-S1000 is sorra kerül, hogy a kétezer-húszas évek formavilágához és persze környezetvédelmi normáihoz igazítsák.
Amit biztosan láthatunk a kidobott teaser videó alapján, hogy a dizájn fuvallatok egészen új irányból közelítenek. Ez a modern, állólámpás elrendezés arra utal, hogy tényleg komolyan átrajzolták a Suzuki ezres csupasz harcost.
Érdekes további részlet az árnyékokból felsejlő aerodinamikai elemek. Nem tudjuk, hogy létfontosságú a szárnyak jelenléte 150 lovas nakeden, de első ránézésre egészen kulturáltan beleolvadnak az összképbe. A Suzuki eddigi fejlesztési stratégiáját ismerve a blokkhoz, futóműhöz, fékekhez legfeljebb csak minimálisan fognak nyúlni, cserébe pedig drasztikus áremelkedésre sem számítunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »