Az R változat után a KTM bemutatta a 2021-es 890 Duke modell alapkivitelét is, amely a 790-es szériát hivatott lecserélni most, hogy az Euro5 már végképp bejött az ajtón. Az új széria erősebb motort, még jobb vezethetőséget és ergonómiát ígér. Ezért pedig itthon 3.550.000.- jó magyar forintot kérnek.
Kezdjük is a legmókásabb résszel! Az új, 889 köbcentis, sorkettes blokk mintegy 115 lóerővel és 92 Nm-rel kecsegtet. Ez azt jelenti, hogy a 790-hez képest a ménes 10 lóval bővült, az R változat 121 lóerejétől és 99 newtonméterétől viszont valamelyest elmarad. Ehhez pedig 169 kilogrammos száraztömeg társul. Sounds fun!
A 790 Duke gyári abroncsaival nem mindenki volt elégedett, azok helyett már ContiRoadok kerülnek fel. A futómű természetesen WP APEX, aminek javítottak a hatékonyságán. A fékek fejlesztésében már a Brembo is részt vett, de az R változat Stylemáit előzetes információnk szerint nem kapja meg, vagy legalább nem teljes egészében. A Bosch féle IMU alapú kanyar-ABS-t, kipörgésgátlót és a többi finom elektronikát viszont igen. A pályaüzemmód, a gyorsváltó már feláras extrák.

Cimkék:
A Harley-Davidson elkezdte bemutatni a 2021-es modelljeit, de fájó hiányosságra lelünk náluk. Az Euro5 kinyírta a Sportster irányvonalat.
Elolvasom »Az elektromos jövő felé kacsintgató japán-olasz kooperáció született. A Yamaha megvette a Motor Minarelli száz százalékát.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »