Általában a rossz hírt választjuk, mert akkor utána a jó már olyan, mintha egy kicsit kompenzálna. Ha mi is ennek a receptnek a mentén haladunk, akkor kezdjük is ezzel. Ha a mai napon felmész a Harley-Davidson oldalára, akkor égető hiányosságba botlasz. Nincs Sporster. Mármint egyáltalán. Kinyírta az Euro5. A gyártónak nem érte meg tovább reszelni a blokkot, hogy megfeleljen a kibocsátási normáknak. Ezzel együtt a 750-es széria is kifutott, de a Spori az igazi fájó pont. A 883 és az 1200 egyaránt ment a levesbe. A rock&roll ma egy kicsit halottabb.
Na de akkor mi van? A Harley-Davidson bemutatott néhány 2021-es modellt. A Pan America hivatalos debütjére még várni kell. De van itt mondjuk Softail. Sajnos az is csonkábban, Low Rider, Deluxe és FXDR nélkül.
A legkönnyebb változat, a Street Bob megkapta a 114-es M8 nagyblokkot. Emelt kormányával, keskeny hátsó gumijával, bobberesen rövid hátsó sárvédőjével áll talán jelenleg legközelebb a tiszta Harley-élményhez. Khm, ahhoz amit a Sportster kisújbból kirázott. Fárnya Euro5!
A Fat Boy nem fog hanyatt vágni a 2021-es változásaival. De ez persze rendben is van, ez mindig is a Terminátor motorja lesz és ez így is van jól. Az előző évi modellhez képest egyszerűen visszatértek a több króm = több boldogság recepthez.
Touring fronton bemutatkozott a 2021-es Road King Special, a Road Glide Special és a Street Glide Special. Természetesen ezek is a 114-es, körülbelül 92 lóerős, 160 Nm forgatónyomatékot kipréselő blokkal szereltek. Diszkrét bukócsövet, 22,7 literes tankot, új középkonzolt, LED-es világítást és új fényezéseket kapnak. A CVO Limited, a CVO Street Glide, a CVO Road Glide és a CVO Tri Glide a 117-es, azaz 1.917 köbcentis blokkot kapja meg. Rockford Fosgate audio rendszer jár hozzájuk és teljes elektronikai csomag. Azaz kanyar-ABS és kipörgésgátló, guminyomás szenzor, hill-hold control.
Cimkék:
Persze, szokásos, Euro5. A Moto Guzzi V85 TT megkapta a 2021-es frissítését. Természetesen elsősorban apróságokról van szó.
Elolvasom »A KTM elengedte a 790 kezét, viszont az R után bemutatkozott a 890 Duke alapmodell is, amelyen fejlesztettek néhány dolgot.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »