Az R változat után a KTM bemutatta a 2021-es 890 Duke modell alapkivitelét is, amely a 790-es szériát hivatott lecserélni most, hogy az Euro5 már végképp bejött az ajtón. Az új széria erősebb motort, még jobb vezethetőséget és ergonómiát ígér. Ezért pedig itthon 3.550.000.- jó magyar forintot kérnek.
Kezdjük is a legmókásabb résszel! Az új, 889 köbcentis, sorkettes blokk mintegy 115 lóerővel és 92 Nm-rel kecsegtet. Ez azt jelenti, hogy a 790-hez képest a ménes 10 lóval bővült, az R változat 121 lóerejétől és 99 newtonméterétől viszont valamelyest elmarad. Ehhez pedig 169 kilogrammos száraztömeg társul. Sounds fun!
A 790 Duke gyári abroncsaival nem mindenki volt elégedett, azok helyett már ContiRoadok kerülnek fel. A futómű természetesen WP APEX, aminek javítottak a hatékonyságán. A fékek fejlesztésében már a Brembo is részt vett, de az R változat Stylemáit előzetes információnk szerint nem kapja meg, vagy legalább nem teljes egészében. A Bosch féle IMU alapú kanyar-ABS-t, kipörgésgátlót és a többi finom elektronikát viszont igen. A pályaüzemmód, a gyorsváltó már feláras extrák.
Cimkék:
A Harley-Davidson elkezdte bemutatni a 2021-es modelljeit, de fájó hiányosságra lelünk náluk. Az Euro5 kinyírta a Sportster irányvonalat.
Elolvasom »Az elektromos jövő felé kacsintgató japán-olasz kooperáció született. A Yamaha megvette a Motor Minarelli száz százalékát.
Elolvasom »A cél egy olyan bázis létrehozása, amely minden motoros számára hasznos lenne. Egyúttal azonban demonstrálná összetartásunkat és erőnket is.
Elolvasom »Kevés annyira eklektikus és csodált mororkerékpár márka létezik, mint a Bimota. Legutolsó klasszikus motorjukat nézhettük meg testközelből.
Elolvasom »Hazánktól elérhető távolságban nincs versenytársa Tirolnak és a Dolomitoknak. Kizárólag itt szervezi különleges motoros túráit a Biker's POIson.
Elolvasom »A mondás szerint olcsó húsnak híg a leve. A Keeway TX 125 Enduro a piacon kapható talán legolcsóbb hasonló motor. Na de vajon mennyire "gagyi"?
Elolvasom »