Mit adnak nekünk a rómaiak pontenderaiak? Rendes nagyrobogót, de a futurisztikus űrfotel dizájn helyett olaszos, már-már kecses megjelenésben. A Piaggio által Euro5-höz hangolt robesz két kivitelben, és ezzel együtt két hengerűrtartalommal érkezik. Az alap 300-as mellett kapható lesz a 400 köbcentis, Beverly S változat is.
Természetesen ezzel mindkettő untig megfelelő eszköznek számít nem csak a városi, hanem a hosszabb távok legyűrésére is. A korábbinál nagyobb és erőteljesebb opciók ezek. Ennek jegyében a négyszázas kivitel hasznos kis plexit is kap.
A 300 köbcentis HPE blokk – azaz High Performance Engine – mintegy 25.8 lóerővel, a nagyobb, 400-as pedig 35.4 lóerővel gazdálkodik. A fények LED-esek, a futóművet a Showa rakta alá. A kijelző 5.5″-os LCD, Piaggio MIA telefonos kapcsolódási lehetőséggel. Ez választható extra, de a Beverly S árában benne van.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »