Mindig öröm azt olvasni, hogy egy típus erősebb és könnyebb lett. A Honda 2021-re frissítette az eddig 250-es CRF-et. Mostantól CRF300L néven kell keresni a rendszámos endurót, valamint annak Rally változatát. Az ok persze ezúttal is az Euro5.
A Honda CRF300L és CRF300 Rally erőforrása 286 köbcentiméteresre nőtt. Az egyhengeres, DOHC, folyadékhűtéses blokk legnagyobb teljesítménye 27 lóerő 8.500-as fordulaton, maximális forgatónyomatéka pedig 26.6 Nm 6.500-nál. Ez azt jelenti, hogy a lóerők száma 10, a newtonméterek pedig 18 százalékkal növekedtek.
A széria másik komoly ápdétje az új alumínium váz, valamint az ahhoz tartozó szintén alu lengővilla. Ez összesen 4 kilogramm fogyást jelent. A Honda szerint így összességében a súly/lóerő arány 13%-kal lett optimálisabb. Másképp működik a váltó, 1-5-ig, amihez tartozik egy 6. overdrive. Az L 7.8, a Rally 12.8 literes tankot kapott. Let’s off-road!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »