A Honda CB125R, a CB650R és a CB1000R is frissül, tehát a teljes Neo Sports Café paletta. Legutóbbiról már korábban is írtunk. A család legnagyobb tagja új felniket és fényszóróházat kapott. Módosult a segédváz, valamint a befecskendezés, aminek a köszönhetően a rendelkezésre álló erőt a korábbinál finomabban, felhasználóbarátabb módon fogja leadni. Mármint várhatóan, hiszen a 2021-es modellből tesztmotort nyilvánvalóan még nem kaptunk. További változás a TFT kijelző és egy speckó Black Edition, ami nagyon szilaj módira sikerült.
A CB650R legfontosabb változása, hogy előre új “Big Piston” fordított villák kerülnek a Showa jóvoltából. Módosítottak a kormányon, ami így várhatóan sokaknak kényelmesebb tartást biztosít majd, valamint az LCD kijelző elhelyezésén is.
A Neo Sports Café legkisebb tagját, a CB125R-t is láthatóan a nagyfiúkhoz hasonlóan az “illik komolyan venni” irányba taszították. Erre utal, hogy a nyolcados is Showa “Big Piston” (SFF-BP) fordított első villákat kapott. Méghozzá olyan 41mm-es átmérőben, ami a kategóriában minimum nem megszokott. Az új négyszelepes blokk 14.7 lóerős, amihez hatsebességes váltó jár. A vállalható végsebessége így várhatóan 105 km/óráig nyúlik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »