Ennél nagyobb meglepetés is ért már minket az életben. De azért jó látni, hogy a Yamaha szépen fejleszti a vadonat új Tracer 900-at. Természetesen azok után, hogy bemutatták a csodálkozó küklopsz tekintetével vetekedő MT-09-et, joggal számítottunk rá, hogy nemsokára előrukkolnak hangvillásék a motor túrázósabb kivitelével. Íme, itt van, megcsodálható!
Az olasz Gazzetta hasábjain landoló “kémfotón” látszik, hogy Yamaháék sem akarnak nagyon titkolózni. Ugyan a mérőműszerek még fent vannak, azaz a legeslegeslegvégső fázisában még nem tart a fejlesztés, de az olaszosan dögös piros fényezés arra enged következtetni, hogy a végső simítások környékén járnak.
Ahogy az várható volt, a váz és a blokk teljesen megegyezik a frissült MT-09 alapjaival. Azaz 890 köbcentis, 117 lóerős, sorhármas motor, a korábbinál könnyebb vázzal és alumínium lengővillával. A fejidom valamivel keskenyebb lett, de tovább örökíti az előző Tracer 900 génjeit.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »