A Ducati egészen eddig nem adott ki hivatalos közleményt a vadonat új, V4-es blokkal szerelt Multistrada modellről. De nagyon úgy tűnik, hogy a motor lényegében késznek tekinthető, így legkésőbb októberben már tényleg számíthatunk a gyári bejelentésre. Izgalmas motornak ígérkezik, amiről most befutott egy pár fotó. A véletlen szerepvállalásának bármilyen szintű valószínűségétől ezesetben nyilvánvalóan eltekinthetünk.
A felvételek természetesen tökéletesen kontextusba helyezik a V4 Multistrada modellt, ahogy a bolognai Ducati gyár körüli dzsindzsásban próbálgatják a terepképességeit. Noha nem lesz belőle így sem címzetes bokorugró, az nem rossz előjel, hogy nem csak aszfalton tesztelik. Noha a hátsó kerék normál méretben maradt, előre 19-es küllőst kapott, illetve a próba idejére bütykös gumit.
A V4-es blokk kapcsán számtalan, mindenféle megerősítést jelen pillanatban mellőző találgatás kapott szárnyra. Az egyik szerint növelik Desmosedici Stradale hengerűrtartalmát. A másik szerint az olaszok titokban teljesen új motort fejlesztettek hozzá. Akárhogy is, az szinte biztos, hogy az alsó és középső fordulatszámtartományokban lesz bitang erős. Ezen felül érdemes megfigyelni, hogy a szépséget és Ducatizmust félre téve hagyományos, kétkarú lengővillát raktak alá.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »