Egy egészen különleges, természetesen nagyon erősen limitált szériás YZF-R1-et mutatott be a Yamaha. A MotoGP-ben a japán márka szatellit csapata nevét is viselő maláj olajvállalat, a Petronas tiszteletére, amely az idei évben ünnepli a 46. születésnapját. A hivatalos információk szerint ennek örömére, de az igazságnak valószínűleg súlyos részét képezik az idei évben elért versenysikerek. Fabio Quartararo mennybemenetele mellett pedig ne feldkezzünk meg Valentino Rossi 46-os rajtszámáról se! Bár ez már igazán csak összesküvés-elmélet.
A 46-os pedig az elkészített motorok darabszámában is visszaköszön. Mindössze ennyit bocsátanak a világ rendelkezésére. Az árát pedig 46 ezer euróban (khm), azaz átszámolva mintegy 16 millió jó magyar forintban határozták meg. És, hogy mi jár ezért a jól látható, rendkívül mutatós fényezésen kívül?
A Yamaha Motor Europe és a Yamaha Austria Racing Team – azaz YART – egy sor GYTR – Genuine Yamaha Technology Racing – alkatrésszel szereli a Petronas kiadású R1-et. Tőlük kapja az aerodinamikai elemeket, az ECU versenybeállítást, a teljes kipufogórendszert. Előre Öhlins FGRT villa, hátulra TTX rugóstag kerül és persze a kormány is kap csúcskategóriás lengéscsillapítót. A Marchesini felniket pályagumikba öltöztetik, a fékhatásról pedig Brembo GP4-RX nyergek gondoskodnak. A csomaghoz pedig extra ajándékok is járnak. Petronas póló, KYT bukósisak és egy VIP MotoGP belépő.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »