A kismotoros és robogós szemmel nézve európai és amerikai piacnál jóval erősebb ázsiain mutatkozott be a Honda egyik 2021-es újdonsága, a nagyobb blokkal szerelt, immár 350-es névre hallgató Forza.
A Honda luxusrobogója esetén a szemlélet továbbra is az, hogy egy igazi felső-közép kategóriás ingázó jármű legyen. Nem csak hengerűrtartalomban, hanem kialakításban, felszereltségben is. Ennek jegyében lesz rajta elektromosan állítható, 15 centis plexi, full LED világítás, visszapillantóba integrált szintén LED-es irányzejelzők, ABS, HSTC, kulcs nélküli indítás, USB aljzat és persze pohártartó. Persze a lényegnek meg kell maradnia. Azaz a két bukósisakot elnyelő ülés alatti tárolónak és az utassal együtt robogózáshoz szükséges kényelemnek!
A legnagyobb változás pedig a blokk körül keresendő. Az eddigi 279 köbcentis erőforrást egy 329.6 köbcentiméteres hengerűrtartalmú egység váltja. Az elérhető színekről egyelőre csak thai piacról tudunk tájékozódni, így ebben lehet még némi változás, mire ideér. De jelen állás szerint a Forza 350 fekete, fehér/kék, vörös/fekete és kék/fekete fényezésben lesz elérhető.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »