Hogy rohan az idő! Már három éve volt, hogy rám delegálták a Honda legkisebb lázadóját, amit olyannyira jó szívvel őriztem meg emlékeimben, hogy rá is melegítettem az egyik kollégámra, amikor a nagylányai kirepülése után nyugodt vérmérsékletéhez keresett újrakezdő motort.
A Honda idénre elérkezettnek látta az időt, hogy a Rebel is megkapja az 500-as modellcsalád 2019-ben bevezetett újdonságait, egyben kijavítson néhány apró “hiányosságot”. Így bátran és jó érzékkel nyúltak a futóműhöz és a műszeregységhez, hogy számomra a két legfontosabbat említsem. Ezek anélkül is azonnal feltűntek, hogy előtte megnyitottam volna a sajtóanyagot.
A Honda Rebel jó érzékkel maradt az A2-es kategóriában, gyakorlatilag versenytárs nélkül. Ha majd kijön belőle az 1100-as verzió, akkor annak már rendesen fel kell kötnie a gatyáját, mert olyan komoly mezőnybe érkezik, amit a Harley – Indian – Triumph ural jelen pillanatban. A “kis” Rebel 500-as pedig úgy jó ahogy van: továbbra is kezes, boldogság-mámorban vezethető, stílusos gép – csak ezt most még meggyőzőbben adja elő.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »