Na nem mintha pont a Triumph modern klasszikus szériája igényelné húsba vágóan, hogy igényesebbé, szebbé, egyedibbé tegyék. Egy Thruxton R (de tényleg említhetnénk a márka bármelyik más klasszikusát) ezekkel az értékekkel eleve bír. Sőt, ezek zászlóhordozója. Nem is ismerek olyan motorost, akinek a képzeletbeli, lottóötös utáni garázsában ne férne el egy, pusztán a birtoklás öröméért. De ez persze nem azt jelenti, hogy nem lehet fokozni. Egy spanyol tulajdonos a helyi Tamarit műhelyt kérte meg, hogy varázsolják a 2017-es motorját café raceresebbre és változtassák egyedibbé. A műhely pedig mély tisztelettel nyúlt az alapanyaghoz. Nem is igazán érdemes építésnek nevezni, inkább átalakításnak. De ez így jó!

A spanyol Tamarit műhely láthatóan értette a café racer stílus hatvanas évekbe visszanyúló gyökereit. A megjelenés meghatározó eleme lett a blokk Triumph logós, krómszín oldalsó takarólemezeinek fekete, krómozott élű darabrokra cserélése, ami eleve régimódibbá teszi az egész motor megjelenését. Ugyancsak a dizájn meghatározó pontja lett a buborék fejidom, ami nélkül nincs café racer.
Az irányjelzőket MotoGadget Blaze, LED-es darabokra cserélték. Ugyancsak látványosak a piros rögzítési pontokkal ékesített Kineo küllős felnik. Az „i”-re a pontot pedig természetesen az egyedi fényezés teszi fel, ami simán valamilyen gyári koncepciónak is elmenne.



További látványos változtatás a két oldalra kivezetett sportlégszűrő, amelyek bizonyára valamelyest útban vannak motorozás közben. Cserébe veszett jól mutatnak. Persze nem csak a bemenet, hanem a kimenet is változott: egy 2-2 kipufogó rendszer is felkerült. Erre mondjuk, hogy egyszerű, de nagyszerű, nem?

Cimkék:
A Honda Gold Wing kijelzője Android, valamint egyszersmind Apple CarPlay rendszerű csatlakoztathatóságot kap.
Elolvasom »Új gyári színekkel dobta fel talán a motorgyártás egyik valaha volt legszebb motorját a Superveloce 800-at az MV Agusta.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »