Új terveket szabadalmaztatott a Honda. Megint. Könnyű lenne a gyanúperrel élni, hogy csupán a motoros oldalak lelkes hírszerkesztőit ráncigálják jobbról balra az orruknál fogva, kvázi trollkodással közbeszédben tartva a márkanevet, különösen e hírszegény időkben. De az a helyzet, hogy ennek már megint van értelme! Ugyanis az alábbi tervrajz szerint ismét V2-es erőforráson dolgoznak Szárnyasék.
A szabadalmi eljárás folyamatában megjelenő kép rettentően hasonlít a Honda egy korábbi típusára, az NTV 650-re. Még a tankonon megjelenő él vagy az utaskapaszkodó is stimmel, csupán a kardán helyett láncos szekunder hajtással.
Éppen ezért nem a motorkerékpár komplett megjelenésére, nem a kilencvenes években is idejét múlt dizájnra érdemes figyelni, hanem azt a kis vagy közepes hengerűrtartalmű V2-es erőforrást, ami akár egy egészen új platform alapja is lehet! Bár egy ideje a Honda mérnökei a sorkettes felépítés mellett tették le a voksukat, de ne feledjük, hogy komoly V elrendezésű hagyományokkal rendelkeznek! És, hogy mi lesz ebből? Adatok hiányában még feltételezéseket létrehozni is csupán vaklövölde lenne. De a blokkon megjelenő hűtőborda imitációk talán valamiféle retró irányvonalat lőnek be. 90’s retró? Meglátjuk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »