Új terveket szabadalmaztatott a Honda. Megint. Könnyű lenne a gyanúperrel élni, hogy csupán a motoros oldalak lelkes hírszerkesztőit ráncigálják jobbról balra az orruknál fogva, kvázi trollkodással közbeszédben tartva a márkanevet, különösen e hírszegény időkben. De az a helyzet, hogy ennek már megint van értelme! Ugyanis az alábbi tervrajz szerint ismét V2-es erőforráson dolgoznak Szárnyasék.
A szabadalmi eljárás folyamatában megjelenő kép rettentően hasonlít a Honda egy korábbi típusára, az NTV 650-re. Még a tankonon megjelenő él vagy az utaskapaszkodó is stimmel, csupán a kardán helyett láncos szekunder hajtással.

Éppen ezért nem a motorkerékpár komplett megjelenésére, nem a kilencvenes években is idejét múlt dizájnra érdemes figyelni, hanem azt a kis vagy közepes hengerűrtartalmű V2-es erőforrást, ami akár egy egészen új platform alapja is lehet! Bár egy ideje a Honda mérnökei a sorkettes felépítés mellett tették le a voksukat, de ne feledjük, hogy komoly V elrendezésű hagyományokkal rendelkeznek! És, hogy mi lesz ebből? Adatok hiányában még feltételezéseket létrehozni is csupán vaklövölde lenne. De a blokkon megjelenő hűtőborda imitációk talán valamiféle retró irányvonalat lőnek be. 90’s retró? Meglátjuk.

Cimkék:
Beleszaladni egy sebességmérésbe nem buli. Na de nekünk elöl nincs rendszámunk! Mit kezdhet ezzel a helyzettel az itthoni lézeres traffipax?
Elolvasom »Ez már nem csupán fantázia! Rendben, láttunk már élesebb fotókat, de ez akkor is a Bimuta retró sportmotorja, a KB4!
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »