Rettenetesen tisztelem azokat, akik télen sem teszik le az aszfaltos vasat. Kitartást, elhivatottságot, és igen, akárhonnan is nézzük, egy cseppnyi bátorságot is igényel a műfaj. Pláne amennyi mendemonda és félinformáció kering a mínuszokban gurulás körül, kezdve a hideg aszfalton nincs tapadás című örökérvényű féltévhitről. Én egyszerűen csak fázok és nem vagyok elég kemény csávó. Talán pont nekem kellene kipróbálnom a Kappa mókás kis újdonságát, a fűthető kézmelegítő zsákot? Az alábbi sajtóhírt az EuroMotortól kaptuk, szemezzetek vele, mert tényleg érdekesnek tűnik!
“A Kappa a 2019-es EICMA-n mutatta be az egyik legokosabb újdonságát azoknak, akik télen is szeretnek – vagy kényszerülnek – motorra ülni. Az idei évben megjelent fűthető kézzsák robogókon és nagymotoron is egyaránt használható az univerzális kialakításának köszönhetően.
A kézzsák alapvetően egy dupla védelmi rendszert kínál a legzordabb időjárási körülményekkel szemben. Egyfelől hagyományos, a hideg levegőt nem áteresztő kézköpönyegként funkcionál, ami alatt a kezelőszervek használata ugyanolyan ideális és szabad marad, akárcsak nyáron. Másrészt a fűthető kialakítása miatt akár a legnagyobb hidegben is hatékonyan használható akár egy vékony kesztyűvel is kombinálva, ami nagy könnyebbség akkor, ha sok megállásra kényszerül a téli motoros.
A fűtőszálak egyszerűen üzemeltethetőek, hiszen minden motorral, amelyik rendelkezik valamilyen 12V-os aljzattal vagy szivargyújtóval, azzal kompatibilis, de akár az akkumulátor közvetlen kivezetésére is kapcsolható. A fűtés erőssége 4 fokozatban állítható, amelynek köszönhetően a Kappa KS604 40%, 60%, 80% vagy éppen 100%-on üzemel, igazodva a külső körülményekhez. Legmagasabb fokozaton pedig akár 3 perc alatt teljesen felfűti a zsák belsejét, ami rendkívül hatékonyan védi használóját, nem engedve, hogy az ujjai elgémberedjenek.“
Támogatott tartalom
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »