Nyilvánvaló, hogy a Moto Guzzi sem maradhatott ki milánói EICMA show nagy bejelentőinek sorából. A gyártó azonban a 2020-as modellév divatjával szemben nem teljesen új modellekkel, hanem a jelenlegi, talán legnépszerűbb termékeinek új változataival állt elő. Azaz, íme a túrásított V85 TT Travel és két V7 III, amelyek kozmetikai kezelést kaptak tizedik évfordulójuk alkalmából.
Hogy mennyire jöttek be a Moto Guzzi számításai a V85 TT-vel? Úgy tűnik, hogy nagyon. Csak egy érdekes adat: az olaszországi piacon az anyacég, a Piaggo eladásait 23%-kal dobta meg a modell. Nem csoda, ha addig ütik a vasat, amíg meleg.
A V85 TT Travel lényegében nem más, mint a nagyobb távolságok áthidalására optimalizált kivitel. Ennek jegyében magasabb szélvédőt, oldaldobozokat és a legjobb, markolatfűtést kap.
A tizedik születésnapját ünneplő V7 III sem változott meg gyökeresen. A 750 darabos, limitált szériás Stone S kivitel olyan extrákat kap, mint egy telibe krómozott tankot, plusz egy fekete csík tankbőrt. A modell új fényszórót kapott, kormányvég-tükröket, a sportos megjelenést pedig néhány piros részlet hangsúlyozza.
A Moto Guzzi V7 III Racer 10th Anniversary a másik ünneplőbe öltözött retró modell. A változások sorában olyan apróságokat érhetünk tetten, mint a LED-esre változott fényszóró, az újradizájnolt café raceres fejidom és a korábbinál egy hangyányit slankabb sárvédő.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »