A német Motorrad értesülése szerint nem viccelt Claudio Domenicali Ducati CEO, amikor új vénégyes modelleket ígért. A Panigale blokkjával először a Streetfighter mutatkozott be, sajnos tragikus körülmények között. Carlin Dunne halála óta mélyen hallgatnak a naked projektről, de ez nem csoda – ezt nehéz lesz méltón és jól kommunikálni, nagyon körültekintően kell eljárniuk. Addig is azonban itt egy másik gumicsont, ugyanis úgy tűnik, hogy jöhet a Multistrada V4.
A Panigaléból származó 1.103 köbcentis Desmosedici Stradale várhatóan átesik némi áthangoláson. Az eddigi értesülések alapján a Multistrada V4-et hozzávetőleges 170 lóerősre becsülik, hogy a brutális erőforrás jobban igazodjon a túrázás igényeihez.
A gyár közelében ténfergő szakmabeliek elmondása szerint a Ducati éppen nagy erőkkel teszteli az újgenerációs Multikat. Bár a megjelenésük közel változatlan marad, belül azért számíthatunk némi változásra, és ez alatt nem csak a blokkot értem. Ugyanis várhatóan ezen a motoron mutatkozik be az Advanced Rider Assistance System, avagy az ARAS, aminek része az elől és hátul és elhelyezkedő radar. Ezek a radarok várhatóan egy holttérfigyelő rendszerben fognak szerepet kapni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »