Egy igazán egyedi, a lehető leglimitáltabb szériás darabot gyártott az MV Agusta a Dragster 800-ból. Az arany MV Agusta alapja az RC, avagy “Reparto Corse”, tehát a verseny részleg áldásával érkező, egyedi üléssel, felnikkel, néhány könnyített elemmel és egyedi fényezéssel gyártott változata. Ez utóbbiért igazán kár, hogy az ízléstelen arany megjelenés áldozatává vált.
A motort egészen egyszerűen Shining Gold névre keresztelték. Érdekessége, hogy egy repülőgép iparból érkező, nagy szilárdságú, és egyébként kifejezetten drága alumínium ötvözetet (Ergal) is felhasználtak a jól ismert karbon mellett a motor néhány eleméhez.
A szemet vakító végeredményen természetesen egy kicsit még szerettek volna gyúrni. A teljesítményhez nem nyúltak, feltehetőleg nem volt rá a megrendelődnek igénye. Ellenben kapott egy SC Project Reparto Corse kipufogót, amivel szívesen meghallgatnánk a jószágot.
Sok olyan motoros akad, akinek fontos szempont az, hogy olyan bukósisakot válasszon, amely a motorkerékpárjának a fényezéséhez is jól rímel. Az arany MV Agusta esetében erre nem lesz gond, hiszen egy hozzá passzoló X-Lite X803RR bukósisak is jár a géphez.
A megrendelő kilétéről egy fikarcnyi információnk sincsen. Az viszont egészen biztos, hogy nem lesz nehéz kiszúrni, ha megjelenik valahol ezzel a fénylő bestiával. Az arany MV Agusta Dragster 800-ból ráadásul mindössze egyetlen egy darabot készített a gyártó, amiről egy plakett is megemlékezik a tankon a 001 / 001-es sorozatszámmal.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »