Mintegy hat éve merült fel először egyáltalán a lehetősége annak, hogy az osztrák gyártó előálljon a legkisebb túraendurójával. Azaz a KTM 390 Adventure-re tulajdonképpen 2013 óta ácsingózunk. Ügyes fotósok most már a készhez egészen közeli állapotban csípték el a várhatóan 43 lóerős, egyhengeres gépet.
A fotók az egyik legnagyobb brit motoros újság, az MCN szerkesztőségében landoltak. Szerencsére messze nagyobb szerencsénk van ezúttal, mint néhány napja, amikor a Ducati V4 Streetfighterről készült rettenetes minőségű képekből próbáltunk valami információt kibogozni. Az új KTM 390 Adventure szerencsére jól megfigyelhető.
És pont olyan, mint amilyenre számítottunk. Legalábbis küllemre egy az egyben a nemrég megjelent 790 Adventure testvére. Csupán értelemszerűen egy számmal kisebb kivitelben.
A 390 Adventure szép, érett állapotúnak néz ki. Csak képzeld rá a narancs-fekete fényezést és már indulhat is a nyálcsorgatás. Éppen ezért igazán meglepő az, hogy a képen 19-es első felnit látunk. Márpedig azt valószínűleg minden motoros tudja, hogy egy rendes off-road masina elől 21-es, ráadásul küllős felniken gurul. Még a jó bütykös gumik is ebben a méretben készülnek. Mit jelent ez? Szinte egészen biztosan azt, hogy a KTM egy aszfaltos alapkivitel mellett készül egy off-road orientált “R” változattal is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »