Rendszeresen kapunk kérdéseket olvasóinktól arról, hogy milyen motoros felszerelést ajánlunk nekik. Természetesen elsősorban az általunk ismert márkákból tudjuk a kipróbált típusok közti eltéréseket elmondani – és ezzel reményeink szerint segíteni a választásban. Azonban annak ellenére, hogy a SCHUBERTH felnyitható bukósisakjainak összes mai generációját személyesen is tesztelhettem, néha nehéz tanácsot adni. (A megjelenésekor forradalmi C3 tesztje annyira régi, hogy pillanatnyilag képek nélkül olvasható az Onroad.hu-n. A lényegesen később megjelent C4 bemutatóját már videós tartalomként találjátok meg, hasonlóan a C3 Pro alapjaira épülő shildes E1 változatét.)

Sokszor teszik fel olvasóink a kérdést: érdemesebb-e a Pro változatokat megvenni? Amely évek óta létezik a C3 esetében a Basic kivitel mellett – ma pedig már a C4 változatokban is megjelent. Ezek azok a kérdések, amelyeknél zavarba jövök, mert eddig nem tudtam a pontos választ arra, mi is a különbség a Basic és a Pro között? Megéri a felár? A legendásan alacsony zajszint vajon rosszabb az olcsóbb alaptípusoknál?
A SCHUBERTH felnyitható állú modelljeivel kapcsolatos anomáliák és bizonytalanságok feloldása érdekében ellátogattunk a hazai forgalmazó, az EuroMotor üzletébe, ahol a cég tulajdonosa, Kertész Pósch Zsolt segített egyszer és mindenkorra tiszta vizet önteni ebbe a fent bemutatott kérdőjeles pohárba. Íme a bizonytalanságokat eloszlató részletes információs videónk:
Tehát igen komoly differenciák vannak a C3 Basic és Pro között – de a C4-nél is ez a helyzet. Ráadásul közel sem ugyanazok az eltérések. A típusok továbbra is kevésbé versenytársak, mint inkább kiegészítik egymást. Amennyiben bizonytalan vagy benne, hogy a leghalkabb felnyitható bukók melyike lesz a legjobb neked, mindenképpen érdemes próbálni és segítséget kérni a hazai forgalmazónál!

Támogatott tartalom.
Cimkék:
Egy lejtős helyen leparkolva a motort az elindulás bizony tud gondot okozni. Kivéve, ha ismered az energiatakarékos "tolatás" technikáját.
Elolvasom »A parkolóhelyről kijutás egyik módja, a helyben megfordulás legkisebb területen végrehajtható módszere az oldalsztender segítségével történik.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »