Az egyelőre RS 660 néven futó Aprilia project nem más, mint a noelei gyár válasza azoknak, akik a kisköbcentis RS modellek után nem tudtak a márkán belül hengerűrtartalom tekintetében előrébb lépni, hiszen a 900-as Shiver és Dorsoduro már túl nagy kategóriaugrást jelent. Az RSV4 pedig pláne nem gyakorlatlan kézbe való. Hamarosan azonban az Aprilia is kaput nyit a közepes kategória felé.
A milánói EICMA show-n bemutatkozott RS 660 koncepció jövőjéről egészen eddig csak bizonytalan információink voltak. Bár reméltük, hogy az elképzelés tanulmánymotorból valósággá válik, erre azért egyelőre nem vehettünk mérget. Most azonban úgy áll a helyzet, hogy akár már idén bemutathatják a szalonkész vasat.
Az Aprilia ugyanis kiszivárogtatott némi információt a Moto-Station nevű francia motoros szakújság munkatársainak. Tudomásunk szerint az új, középméretű platform alapjául szolgáló RS 660 2020-ban kerülhet a vásárlók elé. Azaz a debütálásra az idei EICMA show keretein belül számítunk.
Azt, hogy milyen számszerűsíthető értékekkel érkezik majd az új talján vas, egyelőre csak találgatni lehet. A legtöbben 100-120 lóerő körüli teljesítményt és 150-160 kg közötti száraz tömeget várnak az RS 660-tól. Emellett szintén valószínűsíthető, hogy a rendszámozható mellett egy kifejezetten versenypályára szánt darab is lesz belőle. Hamarosan új hírekre számítunk, hiszen az Aprilia nagyon beindult így március végén. A noaleiek nemrégiben elkezdték bemutatni az Aprilia RSV4 1100 Factory-t, amiből a közönség elé tártak egy full-full kategóriás “X” változatot is.
Cimkék:
A Büse egy minőségi, német túramotoros felszereléseket gyártó cég, akik nem csak azokra gondoltak, akiket konfekcióban szabtak a világra.
Elolvasom »Aki minden körülményt leküzdő túraenduro nyergébe ül, annak fontos, hogy a csizmája is alkalmas legyen erre. Az Alpinestars cuccai ilyenek!
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »