A Piaggio csoport nyilvánosságra hozta legfrissebb, 2019-es modellévű Vespa robogóinak adatait. A legérdekesebb persze a csúcsmodell, a GTS 300 HPE motorizáltságú változat, amelynek erőforrása a márka valaha volt legerősebb blokkja. Ráadásul nem csak erős, hanem előrelátó is, ugyanis már most teljesíti a hamarosan bevezetésre kerülő Euro5 környezetvédelmi normákat.
Az örök formát ma is frissen tartó Vespa GTS 300 HPE egyhengeres benzinmotorját Magneti Marelli üzemanyag-befecskendező eteti. Legnagyobb teljesítménye pedig nem kevesebb mint 23.5 lóerő. A Vespa egyébként most öt változatban kapható: GTS, GTS Touring, GTS Super, GTS SuperSport és GTS SuperTech kivitelekben vásárolható meg. Nem mind érhető el az új HPE motorral – azonban az egyéb újítások mindegyiken ott vannak.
Egyrészt új ülést készítettek erre a modellévre, amely a gyár ígérete szerint mind a vezető, mind az utas részére nagyobb kényelmet és jobb testhelyzetet biztosít. Az ülés alatti tárolórekeszben két nyitott bukó fér el. Ehhez a stílushoz nem passzol a zárt, így annak befogadása fel sem merül a mérnökökben. Új markolatok is vannak a jobb fogás érdekében, valamint az első sárvédőn levő króm címer is egyértelműen segít azonosítani a 2019-es Vespa GTS-eket.
Említést érdemel még a SuperTech verzió műszerfala. Ez egy 4.3 colos TFT egység. Amely természetesen nem csak az alapvető adatokat – sebesség, napi számlálók, fedélzeti számítógép – mutatja, hanem kommunikál a mobil telefonnal és multimédiás egységként is villant. Vagyis megfelel a 21. századi modern vásárló elvárásainak. Pontosan ettől nagy a Vespa: mindig tökéletesen ötvözi a kortárs technikát az örökké klasszikusnak megmaradó és semmivel össze nem téveszthető formával.
Cimkék:
A napokban felbukkant egy videó, amely gyorsan terjed a közösségi médiában. Egy teljes motoros légzsák szerepel benne. De vajon megvalósítható?
Elolvasom »Két olasz csúcsvállalat egy német bíróságon pereskedik a mi biztonságunkról. A friss ítéletre az Alpinestars hivatalos állásfoglalással reagált.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »