A nagy márkákra jellemző, hogy a teljes portfóliójukat szeretik saját kézben tartani. Ez jó a járművet használó tulajdonosnak is, mert nem kell külön helyekre futkosnia ügyet intézni. Ráadásul általában kedvezőbb lesz a szolgáltatás ára is. Ami például egy jármű-finanszírozás esetén szemmel látható megtakarítást jelenthet. És persze jó a vállalatnak is, hiszen minden profit nála marad. Tehát többet keres akkor is, ha valóban kedvezőbb helyzetbe hozza a vásárlót. Igazi “mindenki jól jár” helyzet tehát, amikor a gyártó maga nyújtja a hitelt mondjuk egy motor megvásárlásához. Ez nem egy új keletű dolog: a Honda Financial Services már 1985 óta teszi ezt lehetővé!
Éppen csak Magyarországon eddig nekünk, egyszerű végfelhasználóknak nem volt elérhető. A HONDA Bank GmbH jelen volt, de csak készletfinanszírozási partnerként – vagyis a kereskedők álltak vele kapcsolatban. Ugyanakkor a japán márka hazai képviselete évek óta együtt dolgozott az MKB-Euroleasing Autólízing Zrt-vel. A jelenleg meglépett változás tehát logikus, és biztosan mindenkinek előnyös lesz.
A hivatalos sajtóközlemény így fogalmaz: “A magyarországi Honda finanszírozás mostantól a HONDA Bank GmbH felügyelete és irányítása alapján történik, amelyben … az MKB-Euroleasing kizárólagos exkluzív együttműködő partnerré vált. A kooperáló partnerek a jövőben kölcsönös együttműködésben dolgoznak HONDA Financial Services név alatt, amely a jelenleg is érvényes készletfinanszírozás mellett kiskereskedelmi vevőfinanszírozást is nyújtani fog a jövőben. … A HONDA Financial Services – együttműködve a márka hazai képviseletével – a jövőben különböző értékesítési programokkal is támogatni fogja a hazai márkakereskedői hálózatot annak érdekében, hogy az autó- és motorkerékpár finanszírozás egyre nagyobb mértékben tudjon hozzájárulni a közös értékesítési tervek megvalósításához és teljesítéséhez.”
A gyakorlatban tehát az egyszeri magyar motoros, aki új motor vásárlására készül azzal számolhat, hogy 2019-ben kedvező kamatozású hitelek segítik új motorhoz jutását, ahol már a hitelszerződésen is a jól ismert H betűs logó lesz. Amiből persze a legfontosabb, hogy kevesebbet kell összességében kifizetni majd a motorért – vagyis még komolyabban érdemes megnézni a piacvezető japán márka vasait!
Cimkék:
A hírben van egy nagy adag találgatás, ugyanis nincs nevesítve a bejegyzésekben a Hayabusa típusnév. De nagyon esélyes, hogy arról van szó.
Elolvasom »Mi kell egy motorhoz? Két csupasz kerék meg egy blokk. A TMC Dumont pontosan ennyiből áll, mi pedig elképesztő videókat mutatunk róla!
Elolvasom »Visszatérünk az aszfaltra, de egyelőre semmilyen vészhelyzetről nincs szó. Mielőtt odaérne a sorozat, beszéljünk az általános fékkezelésről!
Elolvasom »Saját motorom egy BMW F800GS. Ezzel derítjük ki, megéri-e beruházni egy Wilbers progresszív első rugóra. A véleménynél beszédesebb a videó.
Elolvasom »Nem csupán a kedvezményezett jótékony szervezeteket támogatja a Kawasaki: belépésükkel a motoKvíz minden résztvevője csak nyerni fog!
Elolvasom »Szörnyű baleset történt Gyulafirátót közelében, amelyet minden motoros ismer. Ma megszületett a jogerős ítélet, amely gondolkozásra készet.
Elolvasom »