Az előző héten már beszéltünk arról, hogy felröppent annak a híre, hogy a KTM esetleg megvásárolná a Ducatit. Na már persze abban az esetben, ha a Volkswagen csoport eladná azt, amivel kapcsolatban időről időre előkerül a pletyka, de rendre hamisnak bizonyul. Minden narancssárga és fekete szín ura, Stefan Prier azonban más érdekes dolgokról is beszélt abban a bizonyos, a német ajkú Speedweek magazinnak adott interjúban.
Nem is kérdés, hogy a KTM CEO egy igazi kis pletykafészek. Az egyik rendkívül érdekes infó, amit elspoilerezett az, hogy az osztrákok bővülni készülnek a piacon. Azokra is gondolnának, akiknek a 390-es széria túl kicsi, a 790-es platform tagjai azonban túl nagyok, erősek vagy éppenséggel túl drágák. Ennek jegyében építtetnek egy új motorblokkot az indiai Bajaj céggel. Ha az eddigieket nézzük, akkor egy könnyű és erős kéthengeres lesz belőle. Azaz a KTM hagyományos elnevezéseit nézve egy 490 Duke és egy 490 Adventure jöhet? Feladná a leckét a japánoknak.
De itt még nem ér véget a dolog. Az osztrákok az eggyel nagyobb kategóriában is bővítenének a platformstratégiájukon. A 790 Duke és a 790 Adventure modell közé egy utcai használatra optimalizált túraendurót álmodott Stefan Prier. A narancssárga kátyúvadász 17-es kerekeken gurulna, de kijutna neki a hosszabb rugóútból is. Mint tudjuk, ez egy bevált recept.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »