A kétezres évek elején nagyot húzott a Discovery amikor az állandóan veszekedő motorépítő család történetét bemutatta a nagyközönségnek, azaz az Orange County Chopperst. Egy ideje már szóba került a show újjáélesztése, de az idősebbik Teutul-t csődeljárás alá vonták. Pedig ha a számítások igaznak bizonyulnak, akkor az kihúzhatta volna az öreget a szarból. Azonban műsor törlése után a pénzügyi helyzete jelentősen romlani kezdett. Amerika leghíresebb biker bajszának végérvényesen el kellett adnia az OCC óriás központját, hiszen több mint ötven hitelező felé voltak tartozásai.
Az élet azonban nem állt meg és a showmankedés és a fontoskodás helyett most a motorokra koncentrál. Csapatával összeállt a Bubba’s Exotic Motorsports műhelyével és összehoztak két, kisszériás motorkerékpárt, amik a “Senior” névre hallgatnak.
“A Senior annak a régi motoromnak a dizájnját idézi, amivel sok-sok évvel ezelőtt minden elkezdődött. Nagyon büszke vagyok rá, hogy visszahozzuk a régi formákat, de modern technikát rakunk alá.” – mondta az öreg Teutul és állítólag eközben egyetlen széket sem vágott a falhoz.
A Senior két kivitelben kerül a vásárlók kezei közé. Az egyik egy igazi, keménytökű, merevvázas gép, a másikat pedig a mindennapi használathoz jobban hozzáigazították. Ezen kívül viszont a két motor többnyire minden másban megegyezik. Kezdve a springer villás kialakítástól, a rugós ülésen keresztül, a felniken át egészen a Panhead replika S&S blokkig.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »