Benelli TRK 502 X | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
Amennyiben beéred a közútra elegendő, de az önmegvalósításhoz sokaknak biztosan kevésnek titulált teljesítménnyel, akkor egy teljesen élhető és kellemes túramotorod lesz.
|
||
Teljesítmény | 5 | 3 | |
Nyomaték | 5 | 4 | |
Gázreakció | 10 | 8 | |
Rugalmasság | 10 | 7 | |
Vibráció | 5 | 3 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 8 | |
Összesen | 50 | 37 | |
Futómű |
A futóműnek jót tettek a változások – főleg az első kerékméret növekedése. Komfortja tovább javult. Terephasználathoz a rogóutak kevesek.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
Egyenesfutás | 10 | 9 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
Komfort | 10 | 8 | |
Összesen | 40 | 31 | |
Biztonság |
A fékrendszer komoly dimenziók mellett átlagos használhatóságot nyújt – azonban tudása a motor menetdinamikájához bőségesen elegendő.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 7 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 7 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 3 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
Összesen | 35 | 23 | |
Mindennapi használat |
A vezető helyzete csak álló helyzetben kritizálható, valamint a szélzaj lehetne kisebb. Az utas helyzete fejedelmi, az oldaldoboz-tartók eltűnéséért kár. Így is alapból igen jól használható túramotor a TRK 502 X.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 7 | |
Kényelem utas | 5 | 5 | |
Szélvédelem | 5 | 4 | |
Pakolhatóság | 5 | 4 | |
Terhelhetőség | 5 | 4 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 4 | |
Hatótávolság | 5 | 4 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 44 | |
Költségek |
Ár-érték aránya nagyon jó – de azért van pár konkurense, akiken érdemes elgondolkozni mellette. De azt is elfogadhatjuk, hogy ez a csomag ennél olcsóbban sajnos nem jön ki.
|
||
Ár | 10 | 7 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 15 | |
Mindösszesen | 200 | 150 |
Benelli TRK 502 X | |
MOTORTÍPUS | Soros, 2 hengeres, négyütemű, folyadékhűtésű, 8 szelepes DOHC benzinmotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 449.6 |
FURAT X LÖKET (MM) | 69 x 66,8 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11.5:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 35 (47.6) / 8’500 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 45 / 5’000 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Olajfürdős |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 sebességes |
SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
VÁZ | Térhálós acélcső |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. / n.a. |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø 50 mm teleszkópvilla, rugóút 145 mm |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
Acél lengővilla, központi rugóstag állítható előfeszítéssel, húzó- és nyomófokozati csillapítással, rugóút 50 mm (rugóstagnál mérve)
|
ELSŐ FÉK | Ø 320 mm dupla tárcsafék, 4 dugattyús féknyergek, kikapcsolható ABS |
HÁTSÓ FÉK | Ø 260 mm szimpla tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg, kikapcsolható ABS |
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
ELSŐ GUMIABRONCS | 110/80R19 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 150/70R17 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | 90.5 |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’200 / 915 / 1’490 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’525 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 840 |
HASMAGASSÁG (MM) | 220 |
SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 213 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 20 |
ÁR (HUF, 2018 OKTÓBER) | 2’050’000.- |
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »