
Egyszerű, normál minőségű kezelőszervek és kikapcsolható blokkolásgátló
| Benelli TRK 502 X | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
Amennyiben beéred a közútra elegendő, de az önmegvalósításhoz sokaknak biztosan kevésnek titulált teljesítménnyel, akkor egy teljesen élhető és kellemes túramotorod lesz.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 3 | |
| Nyomaték | 5 | 4 | |
| Gázreakció | 10 | 8 | |
| Rugalmasság | 10 | 7 | |
| Vibráció | 5 | 3 | |
| Akusztika | 5 | 4 | |
| Erőátvitel | 10 | 8 | |
| Összesen | 50 | 37 | |
| Futómű |
A futóműnek jót tettek a változások – főleg az első kerékméret növekedése. Komfortja tovább javult. Terephasználathoz a rogóutak kevesek.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
| Egyenesfutás | 10 | 9 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
| Komfort | 10 | 8 | |
| Összesen | 40 | 31 | |
| Biztonság |
A fékrendszer komoly dimenziók mellett átlagos használhatóságot nyújt – azonban tudása a motor menetdinamikájához bőségesen elegendő.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 7 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 7 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 3 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
| Összesen | 35 | 23 | |
| Mindennapi használat |
A vezető helyzete csak álló helyzetben kritizálható, valamint a szélzaj lehetne kisebb. Az utas helyzete fejedelmi, az oldaldoboz-tartók eltűnéséért kár. Így is alapból igen jól használható túramotor a TRK 502 X.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 7 | |
| Kényelem utas | 5 | 5 | |
| Szélvédelem | 5 | 4 | |
| Pakolhatóság | 5 | 4 | |
| Terhelhetőség | 5 | 4 | |
| Világítás | 5 | 4 | |
| Felszereltség | 5 | 4 | |
| Hatótávolság | 5 | 4 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 55 | 44 | |
| Költségek |
Ár-érték aránya nagyon jó – de azért van pár konkurense, akiken érdemes elgondolkozni mellette. De azt is elfogadhatjuk, hogy ez a csomag ennél olcsóbban sajnos nem jön ki.
|
||
| Ár | 10 | 7 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 20 | 15 | |
| Mindösszesen | 200 | 150 | |
| Benelli TRK 502 X | |
| MOTORTÍPUS | Soros, 2 hengeres, négyütemű, folyadékhűtésű, 8 szelepes DOHC benzinmotor |
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 449.6 |
| FURAT X LÖKET (MM) | 69 x 66,8 |
| KEVERÉKKÉPZÉS | Elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11.5:1 |
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 35 (47.6) / 8’500 |
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 45 / 5’000 |
| INDÍTÁS | Elektromos önindító |
| TENGELYKAPCSOLÓ | Olajfürdős |
| SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 sebességes |
| SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
| VÁZ | Térhálós acélcső |
| VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. / n.a. |
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø 50 mm teleszkópvilla, rugóút 145 mm |
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
Acél lengővilla, központi rugóstag állítható előfeszítéssel, húzó- és nyomófokozati csillapítással, rugóút 50 mm (rugóstagnál mérve)
|
| ELSŐ FÉK | Ø 320 mm dupla tárcsafék, 4 dugattyús féknyergek, kikapcsolható ABS |
| HÁTSÓ FÉK | Ø 260 mm szimpla tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg, kikapcsolható ABS |
| MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
| ELSŐ GUMIABRONCS | 110/80R19 |
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 150/70R17 |
| KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
| CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | 90.5 |
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’200 / 915 / 1’490 |
| TENGELYTÁV (MM) | 1’525 |
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 840 |
| HASMAGASSÁG (MM) | 220 |
| SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 213 |
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 20 |
| ÁR (HUF, 2018 OKTÓBER) | 2’050’000.- |

A kipufogót is igyekeztek védeni a kövektől
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A népszerű olasz túrasisakok legújabbika a Nolan N100-5 modell, amely számos ponton fejlődött elődeihez képest. Bemutató és teszt egyben.
Elolvasom »A biztonságot a jó megjelenéssel párosítani nyerő dolog azoknál, akik a puszta praktikumnál többre vágynak. Az Automag2 ezt jól is csinálja.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »