Nem vitte túlzásba a Triumph a modellfrissítést, mégis fontos lépést tett előre. A változás azt a 900 köbcentiméteres erőforrást érinti, ami a Street Twinben és a Street Scramblerben teljesít szolgálatot. Ha csak úgy ránézünk az adatra, akkor talán széttárjuk a kezünket és megkérdezzük: és akkor mi van? Hiszen a blokk teljesítménye 54-ről 64 lóerőre kúszott fel, ami nem tűnik egetrengetőnek. Mégis, ha jól belegondolunk ez hozzávetőlegesen 18%-os növekedés, ami már egy egészen tisztességes fejlesztés.
A lényeg mégsem ez, hanem az, hogy az új erőforrás áttört egy komoly lélektani határt, hiszen vásárlói szemszögből egy 54 lovas gép teljesítménye elfogadható egy gyönyörű nosztalgiamotorban, de a 60 lóerő felett már univerzálisabban is használhatónak hat.
Az átszabott motorblokk teljesítménynövekedéséhez egy hangyányi új karakter is társul. A fordulatszámtartomány maximumát kitolták, így ezentúl 7’500-nál jön a tiltás. De a játék részét képezi, hogy új, könnyebb főtengelyt, kiegyensúlyozótengelyt és kuplungot terveztek a géphez a britek, sőt még magnézium deknit is kapott.
További komoly fejlesztés, hogy a kétdugós Nissin helyett ezentúl négydugattyús Brembo féknyergek kapnak helyet a Triumph retro motorjain. Fejlesztettek az első futóművön és persze az elektronikai csomagon. Az üzemmódkapcsoló a road és a rain állást ismeri és kérhető guminyomás-figyelővel, ülés alatti extra USB csatlakozóval és gyári immobiliserrel.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »