A keddi sajtónapon még Kölnben tartózkodó Dottore a várakozásoknak megfelelően arról volt kénytelen beszámolni, hogy az Intermotra a Ducati valójában nem tartogatott semmi egetrengető újdonságot. Az elektronikai csomagok mellett új fényezéseket és kisebb formai változtatásokat hoztak az olaszok Németországba. Azonban a Scrambler család esetében a külcsín kifejezetten fontos szempont, nézzük is meg, hogyan mutatnak a frissített modellek.
A modellcsalád legkevésbé feltünősködő tagja az Icon, amivel kapcsolatban már korábban is napvilágra kerültek információk. Kényelmesebbre hangolt futóművet, hidraulikus kuplungot és kanyar ABS-t kap a Ducati által Joyvolutionként elnevezett folyamat során, ami alól természetesen a többi frissülő modell sem kapott kibúvót.
A Full Throttle a Ducati Scrambler családján belül az éppen népszerűsödő flat track stílushoz lett igazítva. A modellt Frankie Garcia versenymotorja inspirálta, aki 2018-ban megnyerte az American Super Hooligan bajnokságot.
A motoron a Garcia által használt színek köszönnek vissza. Kéttónusú fekete-sárga fényezés, ízléses kis fehér csíkozással. A lapos ám kamionnyi széles alumínium kormány, a Termignoni dupla kivezetéses kipufogó, az üléspúp valamint a rövid első sárvédő is a racing vonalat erősíti.
A Scrambler család legfeltünőbbre sikerült tagja a Cafe Racer. Azzal nem mondunk újat, hogy a hatvanas évekből származó brit café racer motorok ihlették a ma már szinte kötelezően megjelenítendő stílusú gépet. Hiába, az olaszok nagyon érzik a kávét és a motorokat. A Silver Ice Matt fényezéshez és a kék vázhoz a Ducati 125GP Desmo jelentette az inspirációt. Kormányvégkre szerelt alumínium tükrök, fekete dupla kipufogó, fejidom és rövid első sárvédő. A küllős kerekek pedig szintén az oldschool jegyében születtek. A motoron megjelenő 54-es rajtszám pedig Bruno Spiaggiari előtt tiszteleg.
Ameddig a flat track és a café racer stílust sokan próbálgatjak manapság, addig a desert sled eddig még egy kicsit kevésbé akadt be. Talán éppen ezért Ducati Scrambler családjának talán legérdekesebb tagjává válik a hasonlóan Desert Sled névre keresztelt változat.
A nevet – desert sled vagy mondjuk úgy sivatagi szán – azokra az 500 köbcenti feletti motorokra használják, melyeket tulajdonosai a kaliforniai sivatagi használatra alakítottak át. Többnyire megerősített futóműel, terepgumikkal, küllös kerekekkel és motorblokk védő lemezzel. A Ducati újdonsága KYB futóművel és off-road üzemmóddal érkezik, aminek keretében kikapcsolható az ABS a terepes mókázáshoz.
Cimkék:
A kormányszitálás az egyik legparább jelenség, amit a motoros átélhet a közlekedés során. Lássunk egy brutál videót.
Elolvasom »Jelenleg is zajlik Kölnben az Intermot, Franciaországban pedig a Párizsi Autószalon kiállítás, lássuk hát a Honda idei újdonságait.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »