Mindenki csinálja azt, amihez ért. A Michelin a gumigyártáshoz, a TCX a motoros lábbelik készítéshez. De mi történik akkor, ha a két terület találkozik? Akkor bizony egy egészen érdekes együttműködés jön létre, amelyet akár lehet korszakalkotónak is nevezni. A dolog nem új keletű, hiszen több mint három éve már, hogy beszámoltunk az első ilyen motoros lábbeli érkezéséről. Azóta a paletta sokat bővült.
A három legfontosabb paraméter, ami biztosítja az gumiabroncs teljesítményét, az a tapadás, a tartósság és a komfort. Ezeket a jellemzőket jobban belegondolva egy cipőtalpnak sem árt tudni. Főleg akkor nem, ha egy bármilyen körülmények között bevethető extrém motoros csizmáról van szó. Ide is kell a jó tapadás, hogy ne csússz el amikor le kell tenni a lábad vagy éppen tologatni a motort. Elengedhetetlen a tartósság: ne kezdje ki a recézett lábtartó sem. Végül fontos a rugalmasság is, mert komfortosan csak így tudod majd viselni.
Az együttműködés keretében a Michelin különleges talpakat gyárt a TCX különböző kategóriákba tartozó csúcsmodelljeihez. Az off-road csizmákhoz is külön kifejlesztettek egy speciálisan erre a célra szánt MX Hybrid Sole nevű talpat. Természetesen nem csak a funkció a a lényeg, hanem a forma is: a mintázatot a gumiabroncsok futófelülete ihlette. Ezzel a különleges anyag-összetétellel és profilkialakítással a Comp Evo2 maximálisan helytáll minden terepen.
Persze az, hogy gyalogosan nem esel hanyatt benne, az egy MX kategóriájú csúcs-csizmánál édeskevés. Hiszen rendeltetésszerű használat mellett nagyjából egészen biztosan hanyatt fogsz esni motorral együtt – itt pedig már nem a csizma talpa, hanem a többi része kell hogy bizonyítson. A TCX saját szabadalma, a T.C.S. (Torsion Control System) alapján továbbfejlesztett D.F.C. (Double Flex Control System) segítségével a Comp Evo2 a maximális bokavédelmet biztosítja. Ami nagyon fontos akkor is, ha éppen aszfalton túrázol és nem terepen garázdálkodsz!
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »