A Vespa már eddig is kihozta a klasszikus formavilágából azt, amit csak lehetett. A legendás “darázs” külleme mögött a jelenlegi kínálatban találhatóak robogók 50-től 300 köbcentiméterig bezárólag. Megtalálhatóak a hagyományos, praktikus modellek, amikről lelki szemeink elől már csak olasz bácsi hiányzik, aki megpakolta friss zöldséggel az elülső kosarat úgy, hogy a petrezselyem zöldje kacifántosan lóg le oldalra. Ugye látjátok magatok előtt? És természetesen vannak olyan prémium megjelenésű, modern értelmezések, amelyektől a mai bölcsész hipsztereknek indul meg a szájuk szélén a nyál. Sőt, 2017-ben még egy Emporio Armani kivitel is az utakra került az igazán különlegességeket kereső – és azt megfizetni képeseknek.
A Vespa most szeptemberben tovább bővíti ezt a kínálatot. Az eddig is meglévő modellek mellé most érkezik egy elektromos és egy hibrid darázs is. Előbbi Elettrica, utóbbi pedig a csudamód kreatív “X” néven került be a palettára.
Error: Your Requested widget "
A attachment_64608" is not in the widget list.
A hibrid változat ennél egy sokkal kisebb akkumulátort kap, azzal már csak alig 50 kilométert lehet elfurikázni elektromos üzemben. Azonban ehhez csatlakozik egy gázgenerátor, ami tölti az aksit, így a hatótáv ennek használatával már majd 150 kilométerre bővül. A Vespa szerint mindkét motort az 50 köbcentiméteres, hagyományos robogójukhoz hasonlatosan kell elképzelni, már ami a felhasználási területet és a teljesítményt illeti.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »