A sportvilág egyik nagy ellentmondása, hogy azoknak a fiúknak és lányoknak akik beleteszik a szívüket a győzelembe – majd ez nem jön össze – kultúrált nyilatkozatot kell adniuk a megmérettetés után. A jó versenyző viszont szenvedélyes és nem mindig képes erre, az elvárás mégis ez. Scott Redding sem járt nagyon másképp, amikor a verseny után az orra alá dugták a mikrofont. Konkrétan annak rendje és módja szerint leszarozta az Aprilia RS-GP versenytechnikát. A csapat érthetően nem volt elragadtatva az Oszták Nagydíj után tett nyilatkozattól, pedig a megfogalmazott kritika nem volt teljesen alaptalan.
El kell ismerni, hogy nem csak az Aprilia versenycsapatával van azonban gond. Redding szerint az egész hétvége olyan volt, mintha semmi nem akart volna nekik sikerülni. A szerencse egészen egyszerűen nem állt melléjük – mondta későbbi nyilatkozatában. Ráadásul a szombati esős idő is megkavarta őket, amiből nem tudtak megfelelően kilábalni. Az eredmény pedig egy 20. helyezés lett.
Redding most azt mondja, hogy csupán az dühítette fel, hogy úgy érezte mindent megtett a jobb eredményért és nagyon odatette magát a hétvégén, ez mégsem hozott eredményt. Némileg ellentmond neki, hogy a csapattársa, Espargaro három pozícióval előrébb, a 17. helyre hozta be a gépet. Persze az sem az a helyezés, ami miatt a jövő generációi legendás versenyzőként fognak visszaemlékezni rá, de mégiscsak szebb egy hajszálnyival. Főleg egy ilyen kirohanás után.
Természetesen Scott Redding most nem győz mea culpázni. A 25 éves versenyző nyilvánosan bocsánatot kért a gyártól, és persze a rajongóktól is. A most kiadott nyilatkozatában már arról beszélt, hogy igenis hisz az Aprilia versenyképességében. Na és persze volt még egy kis hablaty a csapatról, az összefogásról, és hogy tanulni fog ebből az esetből, amiért egyébként saját fiatal korát és heves vérmérsékletét hibáztatja.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »