Husqvarna Vitpilen 401 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A KTM 390 Duke blokkja és erőátvitele változtatás nélkül került be a Vitpilen 401 vázába, így a kategóriában kiváló az erő és a nyomaték. A motor könnyű, így pláne elegendő a blokk ereje.
|
||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 4 | |
Gázreakció | 10 | 8 | |
Rugalmasság | 10 | 8 | |
Vibráció | 5 | 3 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 40 | |
Futómű |
A futómű WP színvonalú: szinte több mint tökéletes. Elegendőek a rugóutak, jó a hangolás: az úttartás és a komfort tökéletes elegyét adja. Alighanem főleg ezért lett a motor sokkal kényelmesebb, mint elsőre hiszed róla.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
Egyenesfutás | 10 | 7 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
Komfort | 10 | 10 | |
Összesen | 40 | 29 | |
Biztonság |
A fék némi csalódást okozott: jól fog, de kissé nyúlós érzést ad.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 8 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 4 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 2 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
Összesen | 35 | 20 | |
Mindennapi használat |
A széles kormány ellenére sportos az üléshelyzet, puritán az ülés – a végén pedig mégis meglepően kényelmes a motor. Az utasnak már nincs ennyi oka az örömre…
|
||
Kényelem vezető | 10 | 7 | |
Kényelem utas | 5 | 2 | |
Szélvédelem | 5 | 1 | |
Pakolhatóság | 5 | 2 | |
Terhelhetőség | 5 | 3 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 4 | |
Hatótávolság | 5 | 2 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 35 | |
Költségek |
Exkluzivitása miatt drágább egy 390 Duke-nál, a hazai szervizháttér pedig jelenleg még picit kérdőjeles – de az igazi úttörőket ez garantáltan nem tántorítja majd el!
|
||
Ár | 10 | 6 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 3 | |
Összesen | 20 | 13 | |
Mindösszesen | 200 | 137 |
Husqvarna Vitpilen 401 | |
MOTORTÍPUS | 1 hengeres 4 ütemű DOHC benzinmotor 4 szeleppel |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 373 |
FURAT X LÖKET (MM) | 89 x 60 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Bosch EMS üzemanyag befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 12,6:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 32 (43,5) / 9’500 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 35,3 / 7’000 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Mechanikusan működtetett PASC™ csúszókuplung |
SEBESSÉGVÁLTÓ | Hat sebességes szekvenciális |
SZEKUNDERHAJTÁS | X gyűrűs lánc |
VÁZ | Térhálós szerkezetű acélcső |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 65 / n.a. |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø 43 mm WP fordított teleszkópok, 142 mm rugóút |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | WP monoshock központi rugóstag állítható előfeszítéssel, 150 mm rugóút |
ELSŐ FÉK | Ø 320 mm szimpla tárcsa ByBre 4 dugattyús radiális féknyereggel, kikapcsolható ABS |
HÁTSÓ FÉK | Ø 230 mm szimpla tárcsa ByBre 1 dugattyús úszóágyazású féknyereggel, kikapcsolható ABS |
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
ELSŐ GUMIABRONCS | 110/70-17 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 150/60-17 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | n.a. / n.a. / n.a. |
TENGELYTÁV (MM) | 1’357 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 835 |
HASMAGASSÁG (MM) | 170 |
MENETKÉSZ TÖMEG ÜZEMANYAG NÉLKÜL (KG) | 148 |
MEGENGEDETT ÖSSZTÖMEG (KG) | n.a. |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 9,5 |
ÁR (HUF, 2018 JÚLIUS, regisztrációs adó nélkül) | 1’970’000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »