| Husqvarna Vitpilen 401 | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás | A KTM 390 Duke blokkja és erőátvitele változtatás nélkül került be a Vitpilen 401 vázába, így a kategóriában kiváló az erő és a nyomaték. A motor könnyű, így pláne elegendő a blokk ereje. | ||
| Teljesítmény | 5 | 4 | |
| Nyomaték | 5 | 4 | |
| Gázreakció | 10 | 8 | |
| Rugalmasság | 10 | 8 | |
| Vibráció | 5 | 3 | |
| Akusztika | 5 | 4 | |
| Erőátvitel | 10 | 9 | |
| Összesen | 50 | 40 | |
| Futómű | A futómű WP színvonalú: szinte több mint tökéletes. Elegendőek a rugóutak, jó a hangolás: az úttartás és a komfort tökéletes elegyét adja. Alighanem főleg ezért lett a motor sokkal kényelmesebb, mint elsőre hiszed róla. | ||
| Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
| Egyenesfutás | 10 | 7 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
| Komfort | 10 | 10 | |
| Összesen | 40 | 29 | |
| Biztonság | A fék némi csalódást okozott: jól fog, de kissé nyúlós érzést ad. | ||
| Fék hatásfok | 10 | 8 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 4 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 2 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
| Összesen | 35 | 20 | |
| Mindennapi használat | A széles kormány ellenére sportos az üléshelyzet, puritán az ülés – a végén pedig mégis meglepően kényelmes a motor. Az utasnak már nincs ennyi oka az örömre… | ||
| Kényelem vezető | 10 | 7 | |
| Kényelem utas | 5 | 2 | |
| Szélvédelem | 5 | 1 | |
| Pakolhatóság | 5 | 2 | |
| Terhelhetőség | 5 | 3 | |
| Világítás | 5 | 5 | |
| Felszereltség | 5 | 4 | |
| Hatótávolság | 5 | 2 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 55 | 35 | |
| Költségek | Exkluzivitása miatt drágább egy 390 Duke-nál, a hazai szervizháttér pedig jelenleg még picit kérdőjeles – de az igazi úttörőket ez garantáltan nem tántorítja majd el! | ||
| Ár | 10 | 6 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 3 | |
| Összesen | 20 | 13 | |
| Mindösszesen | 200 | 137 | |

A Vitpilen 401 igazi különlegesség és egyéniség lett
| Husqvarna Vitpilen 401 | |
| MOTORTÍPUS | 1 hengeres 4 ütemű DOHC benzinmotor 4 szeleppel | 
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 373 | 
| FURAT X LÖKET (MM) | 89 x 60 | 
| KEVERÉKKÉPZÉS | Bosch EMS üzemanyag befecskendezés | 
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | 12,6:1 | 
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 32 (43,5) / 9’500 | 
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 35,3 / 7’000 | 
| INDÍTÁS | Elektromos önindító | 
| TENGELYKAPCSOLÓ | Mechanikusan működtetett PASC™ csúszókuplung | 
| SEBESSÉGVÁLTÓ | Hat sebességes szekvenciális | 
| SZEKUNDERHAJTÁS | X gyűrűs lánc | 
| VÁZ | Térhálós szerkezetű acélcső | 
| VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 65 / n.a. | 
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø 43 mm WP fordított teleszkópok, 142 mm rugóút | 
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | WP monoshock központi rugóstag állítható előfeszítéssel, 150 mm rugóút | 
| ELSŐ FÉK | Ø 320 mm szimpla tárcsa ByBre 4 dugattyús radiális féknyereggel, kikapcsolható ABS | 
| HÁTSÓ FÉK | Ø 230 mm szimpla tárcsa ByBre 1 dugattyús úszóágyazású féknyereggel, kikapcsolható ABS | 
| MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs | 
| ELSŐ GUMIABRONCS | 110/70-17 | 
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 150/60-17 | 
| KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 | 
| CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. | 
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | n.a. / n.a. / n.a. | 
| TENGELYTÁV (MM) | 1’357 | 
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 835 | 
| HASMAGASSÁG (MM) | 170 | 
| MENETKÉSZ TÖMEG ÜZEMANYAG NÉLKÜL (KG) | 148 | 
| MEGENGEDETT ÖSSZTÖMEG (KG) | n.a. | 
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 9,5 | 
| ÁR (HUF, 2018 JÚLIUS, regisztrációs adó nélkül) | 1’970’000.- | 

Innen nézve nyer értelmet a tank kiszögellése. Nem csak optikai célokat szolgál
Cimkék:
 
						
					Nagyon érdekes téma, mert megfelelő látás nélkül nem lehet motorozni. Mégis, mi motorosok nagyon keveset tudunk szemünkről. Lássunk tisztán!
Elolvasom »A Keeway K-Light 125 megjelenésében szeretne hasonlítani a cruiser kategória "nagyjaira", közben jól bevált kínai technikára épül.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »