Amikor ősszel a Royal Enfield bemutatta két újdonságát az EICMA keretein belül, akkor minden tekintet az indiai-brit gyártó felé fordult. A két újdonság ugyanis egyértelműen azokat az európai trendeket követi megjelenését illetően, amiktől minden tisztességes motorszexuális beállítottságú embernek bizseregni kezd a kislábujja. A retró küllemet azonban ezúttal igyekeztek nem retró beltartalommal vegyíteni. Azért, hogy újra betegyék a lábukat a presztizsértékű európai piacra. A hódítás azonban egyelőre úgy néz ki, hogy egy kicsit még várat magára. A két motor bemutatása ugyanis egyelőre csúszik – bár előreláthatólag csupán néhány hónapot.
A két modell, amiről szó van, természetesen a Continental GT és az Interceptor. Mind a két masinát egy teljesen új fejlesztésű soros kéthengeres erőforrás fogja tova repíteni a maga veserepesztő 47 lóerejével – ha az előzetes híreszteléseknek hinni lehet. Sőt, az Interceptort csúszókuplungot is kap.
Na már pesze abban a pillanatban, ha a Royal Enfield úgy érzi, hogy eljött az ideje annak, hogy ráereszthessék a gyanútlan emberekre új terméküket. A Himalayan minden előzetes várakozás ellenére sem lett jó. Talán ezúttal az új angliai technológiai központ jobban a körmére fog koppintani az indiai srácoknak. Vannak találgotások – bár ezek nem megerősített információk -, hogy pontosan ez történt, és a britek küldték vissza a motorokat, hogy azokon még dolgozni kell.
Siddartha Lal – a Royal Enfield vezérigazgatója – egyébként úgy beszélt a motorokról, hogy tudja, hogy nem a bennük rejlő lóerőkkel fognak hódítani. A kisebb erőért cserébe azonban azt mondta, hogy a mókafaktor fogja kárpótolni a vásárlókat. Természetesen ezzel együtt nem felejtették el őt megkérdezni arról, hogy mi a csúszás oka. Erre pedig azt a sejtelmes válasz adta, hogy a türelem erény, ami történetesen igaz, de okosabbak nem lettünk tőle. Ennek ellenére kíváncsian várjuk a Royal Enfield két új retro üdvöskéjét. Ha ekkora energiát fektetnek a fejlesztésükbe, akkor egy esélyt mindenképpen megérdemelnek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »