Rendkívül korai lenne bármiről is úgy beszélni, hogy az biztosan meg fog történni a közeljövőben a MotoGP világában. Talán mindössze az látványos, hogy Johann Zarco több csapatnál is szóba jöhetne, hiszen jó versenyeket csinál, tehetséges, a nyilatkozatai pedig szimpatikusak. Igazi versenyző, aki készen áll arra, hogy tova szálljon a Monster Yamaha Tech3 csapatától. Sokan azt is tudni vélik, hogy a francia tehetség a KTM paripáit fogja nyüstölni. Sőt! Egyenesen arról szólnak a boxutcai mendemondák, hogy a KTM Motorsport igazgatójával – Pit Beirerrel – és a Red Bull menedzsment vezetőjével – Thomas Uberallel – szóbeli megállapodást kötött az austini futam után.
Zarco jelenlegi csapatában ezt nem tagadták, de azt hozzá kell tenni, hogy nem is erősítették meg. Ráadásul nem is olyan régen még arról szóltak a hírek, hogy a Repsol Honda érdeklődik iránta, méghozzá azok jól megalapozott pletykáknak látszottak.
Azt viszont el kell ismerni, hogy van egy nagyon súlyos szempont, ami a Honda ellen szól. Hiszen akár kimondjuk, akár nem: ott elsősorban Marquez az, akit figyelembe vesznek. És ne legyünk álszentek: vannak egyszerűbb dolgok is az életben, mint Marc csapattársának lenni.
Akármilyen fordulattal is kecsegtesse a MotoGP világát a jövő, Zarco valószínűleg nem fog rosszul kijönni belőle. Egy gyári csapat versenyzőjének lenni mindig jó lehetőség. Még akkor is, ha jelen pillanatban nem utánuk szalad a mezőny.
Képek: MotoGP
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »